شناسهٔ خبر: 27428497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه گرگان: برخی مدیران مانع توسعه گلستان هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان افزود: بارها گزارش شده که برخی مدیران گلستان به جای حل مشکلات، گره را بیشتر و

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان افزود: بارها گزارش شده که برخی مدیران گلستان به جای حل مشکلات، گره را بیشتر و سنگ اندازی می کنند بطوریکه یک سرمایه گذار پس از ورود به استان ناامید شده و منطقه را ترک می کند.
وی بدون اشاره به جزئیات بیشتر و یا نام بردن از مسوولان مورد نظر؛ اظهار کرد: این مسائل گلستان را به جایی نخواهد رساند و اگر به فکر توسعه استان هستیم باید با ورود جدی استاندار موضوع حل شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در رابطه با مذاکره آب پاکی روی دست آمریکا و رییس جمهوری این کشور ریختند و نیز حجت را بر دولت کشورمان هم تمام کردند؛ همچنین پیش درآمد حل مسائل اقتصادی انسجام داخلی و برنامه ریزی بیشتر است.
نورمفیدی با بیان اینکه اعتماد مردمی نظام را بیمه می کند، سالروز کودتای 28 مرداد سال 32 را یادآور شد و افزود: در آن مقطع اختلافات داخلی باعث شد آمریکا و انگلیس سوار بر موج شوند که باید با عبرت از گذشته آگاه و هوشیار باشیم.
وی اظهار داشت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که آمریکا و متحدانش سعی دارند با سوءاستفاده از آن کودتای دیگری تدارک ببیند لذا جامعه نباید تحت تاثیر شایعه، تهمت و افترا قرار گیرد.
امام جمعه گرگان به مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو نیز اشاره ای کرد و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
3014/2729
انتهای پیام

نظر شما