شناسهٔ خبر: 27428398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه مهاباد:

حفظ اتحاد و همبستگی ملی راه برون رفت از مشکلات است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه شهرستان مهاباد گفت: حفظ اتحاد و همبستگی بین مردم و مسوولان راه برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکاست.

صاحب‌خبر -

ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: در 40 سال گذشته هر کجا با هم متحد بودیم، توانستیم دشمن را شکست دهیم و همانطوری که با اتحاد و انسجام در مقابل رژیم پهلوی و رژیم بعث عراق بدون هیچ گونه سلاح نظامی و با دست خالی پیروز شدیم، این بار نیز می توانیم به پیروزی دست یابیم.
وی با بیان اینکه مناسک حج از ارکان اساسی دین اسلام است، اضافه کرد: این امر از بزرگترین نشانه های اتحاد مسلمانان است و قدرت دین مبین اسلام را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد، بیان کرد: سابقه حمله نظامی آمریکا به ویتنام برای این کشور بسیار بد بوده و آنها می دانند در صورت حمله نظامی، باتلاق جنگ با ایران بسیار سخت تر و عمیق تر از جنگ با ویتنام است.
امام جمعه مهاباد با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشورمان ادامه داد: بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن بوده و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان و درس استقامت است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/2093

نظر شما