شناسهٔ خبر: 27428344 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخوندی:

اصلی‌ترین مسئله در ۲۰ سال آینده ایران بازآفرینی شهری است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اصلی‌ترین مرحله در ۲۰ سال آینده ایران بازآفرینی شهری خواهد بود، تاکید کرد: اگر به این مسئله پرداخته نشود این بیماری و گرفتاری تعمیم پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان در استانداری آن شهر به ریاست عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و با حضور شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به تشریح سیاست‌های طرح جامع بازآفرینی ملی پرداخت و مزایای اجرای برنامه محله محوری و معایب عدم توجه به بافت‌های میانی شهری را تشریح کرد.

آخوندی در این جلسه، گفت: اصلی‌ترین مسئله در ۲۰ سال آینده ایران بازآفرینی شهری خواهد بود که اگر به آن پرداخته نشود این بیماری و گرفتاری تعمیق پیدا می‌کند. به طوریکه هرچه به حاشیه برویم گرفتاری در بافت میانی شهر بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به گزارش ارایه شده در حوزه ایمین راه و راهداری، اظهار داشت: پیشنهاد افزایش توقفگاه‌‌‌‌‌های راهی، مورد استقبال وزارت راه و شهرسازی است. با توجه به درآمدزایی آنها می‌توان اراضی مورد نیاز را تامین کرد. البته به شرطی که از داخل استان سرمایه‌گذاران آن معرفی شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما