شناسهٔ خبر: 27428109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

زوران کاستارویچ: اشتباهات تاکتیکی داشتیم/ فقط از ناظر سوال پرسیدم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان بعد از بازی برابر قطر گفت: اشتباهات تاکتیکی داشتیم و معتقدم می توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، «زوران کاستاراتوویچ» سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از بازی با قطر گفت: ابتدا باید به تیم قطر برای این بازی تبریک بگویم. همچنین به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می گویم. معتقدم می توانستیم در چند موقعیت بهتر عمل کنیم و از موقعیت ها استفاده کنیم. 

وی افزود: نیمه دوم بازیکنانم بهتر بودند. اما در نیمه اول بازی چند اشتباه کردیم و چند خطای تاکتیکی داشتیم. همین موضوع موجب شد که نتوانیم به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: در مرحله بعد احتمالا ما با تیم های کره جنوبی، بحرین و هنگ کنگ بازی خواهیم داشت. ما باید از این سه بازی استفاده کنیم تا شانس خود را در این مسابقات از دست ندهیم. بازی های متفاوتی خواهیم داشت.  بعد از دیدار امروز باید تیم را آماده کنیم تا بهتر شوند. برای تیم من خیلی مهم است  که خودشان را آماده کنند. 

سرمربی ایران تاکید کرد: پیش از این مسابقات خواستند که قول مدال بدهم اما در تهران گفتم در دو ماه مانده به مسابقات ما شانس صعود به نیمه نهایی داریم اما هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اما امروز ۶ بازیکن اصلی را دراختیار ندارم و شرایط کار برای تیم ما آسان نیست.

زوران در پایان درباره داوری گفت: من دوست ندارم نظری بدهم. ففط با مسئول آفیشیال میز بحثی داشتم. گفتم ما هندبال بازی می کنیم و حرکات موزون انجام نمی دهیم. این واکنش من به یک کارت زرد بود. پرسیدم چرا؟ فقط پرسیدم چرا. به هر حال داور رییس مسابقه است و من فقط سرمربی هستم.

 به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان کشورمان در مرحله گروهی این بازیها در گروه اول با تیم های قطر و مالزی قرار داشت که تیم مالزی را با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ شکست داد و برابر قطر ۳۵ بر ۲۰ مغلوب شد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم رقابتها شد. 

نظر شما