شناسهٔ خبر: 27427998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله نعیم آبادی؛

آمریکا غیرقابل اعتماد است/مذاکره به نفع جمهوری اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از آمریکا به عنوان عامل بی ثباتی در منطقه یاد کرد و گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و مذاکره با این کشور به نفع جمهوری اسلامی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته به بیانات گهربار مقام معظم رهبری(حفظه الله) در دیدار اخیر مردمی اشاره کرد و افزود: عملکرد سردمداران آمریکا در عرصه های مختلف ازجمله خروج از برجام، بیانگر عدم پایبندی آنها به معاهدات بین المللی است.

 

وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا، عنوان کرد: مسئولان و مردم باید برای عبور از این شرایط در راستای حفظ انقلاب و نظام اسلامی یکصدا و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باشند.

 

امام جمعه بندرعباس به تلاش دشمنان برای تخریب جایگاه عالمان دینی اشاره و بیان کرد: دشمن به خوبی به نقش و جایگاه مساجد و علما پی برده و از این رو به دنبال تضعیف آن است.

 

آیت الله نعیم آبادی جذب جوانان به مساجد را رسالت مهم روحانیون و طلاب دانست و تاکید کرد: علمای دین در کنار آگاهی بخشی دینی به عموم مردم، تلاش کنند افرادی را که از معنویت فاصله کرده‌اند دوباره به دین بازگردانند.

 

وی با اذعان به اینکه محصول تخریب علما و تضعیف مساجد، میدان داری شیطان است، خاطرنشان کرد: روحانیون همانند چراغ راه، مسیر درست را به مردم به ویژه نسل جوان نشان می دهند.

 

نعیم آبادی در ادامه به درپیش بودن روز عرفه اشاره کرد و آن را فرصتی مناسب برای تزکیه روح و نفس دانست و تاکید کرد: جوانان از این روز غافل نشوند.
 

وی همچنین ضمن بزرگداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور، اظهار کرد: آزادگان با از خودگذشتگی به جبهه های نبرد با دشمن شتافتند و با صلابت در برابر ظلم در دوران اسارت ایستادگی کردند و با تحمل شکنجه از آرمان های والای امام و شهدا دفاع کردند.

 

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه ها به درپیش بودن روز جهانی مسجد اشاره کرد و با بیان اینکه تعداد مسجد در هرمزگان کم است، تصریح کرد: هرچه در امر مهم مسجدسازی کار شود باز کم است.

 

وی با تاکید بر ورود همگان در امر آبادانی خانه های خدا، گفت: هر کس با ورود به این حوزه، به اندازه توان، برای اخرت خود توشه‌ای بردارد.

 

 

 

نظر شما