شناسهٔ خبر: 27427970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمریکا قصد محاکمه دارد نه مذاکره

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: آمریکا قصد مذاکره ندارد بلکه قصد محاکمه دارد، آنها به دنبال خشکاندن ریشه ایران هستند.

صاحب‌خبر -

آمریکا قصد محاکمه دارد نه مذاکر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در نشست نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان با بیان اینکه در شرایط بسیار سختی قرار داریم، گفت: گردنه نسبتاً سختی بین مقاومت و تسلیم شدن جلوی افراد است که عده‌ای خود را تسلیم نشان می‌دهند ولی رهبر معظم انقلاب ما را به مقاومت و ایستادگی دعوت می‌کنند.
احمد توکلی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است، گفت: در این آزمایش بزرگ باید بر حق مقاومت کنیم؛ باید از گذشته عبرت بگیریم و کودتای 28مرداد یکی از مواردی است که می‌توان از آن عبرت گرفت.
رئیس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به امضای تحریم‌های آمریکا علیه ایران در 14مرداد افزود: در این تحریم‌ها منع تجارت ایران با دلار، طلا و سایر فلزات گرانبها اعمال‌ شده است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به سران قوا برای خروج از شرایط موجود اختیارات بی‌نظیری دادند، گفت: با این مسئله دیگر هیچ بهانه و عذری پذیرفتنی نیست؛ نمایندگان از رئیس‌جمهور سئوال دارند که وظیفه قانونی آنها است.
رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ارزش پول ملی با تقویت تولید بالا می‌رود نه با پول نفتی، جهت‌گیری دولت از لحاظ زبانی همین است ولی در عمل نه؛ نرخ تسهیلات در کشورمان بالاست ولی در چین نرخ تسهیلات 1.5درصد است و به همین واسطه تولیدکنندگان ما نمی‌توانند با آنها رقابت کنند.

نظر شما