شناسهٔ خبر: 27427233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

حضور مهاجری در رشت برای مذاکره با سپیدرود

سرمربی سابق پدیده مشهد با حضور در رشت با مدیران سپیدرود برای قبول هدایت سرخپوشان به مذاکره خواهد نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت بعد از سومین شکست خود در هفته چهارم لیگ برتر به دنبال تقویت کادرفنی است. بعد از جدایی خداداد عزیزی، آنها این هفته با هدایت سهیل حق شناس برابر پدیده مشهد قرار گرفتند و در روزی که حمایت روی سکوها به کمترین حد خود رسیده بود با شکست دو بر صفر به کار پایان دادند.



این در حالی است که پیش از این مدیران سپیدرود وعده داده بودند با رضا مهاجری برای هدایت این تیم به توافق خواهند رسید و مشکلات فنی تیم را برطرف خواهند کرد. سرمربی سابق پدیده مشهد که در این فصل مدیر فنی تراکتورسازی شده اما پیش از این دیدار به تماس مدیران این تیم پاسخی نداد تا آنها همچنان بلاتکلیف باشند.



بعد از شکست شب گذشته سپیدرود بار دیگر مذاکرات بین طرفین صورت گرفت و آنها مهاجری را برای مذاکره مجدد در رشت راضی کردند. قرار است سرمربی سابق پدیده امروز با حضور در این شهر و برگزاری جلسه در هتل کادوس شرایط را برای هدایت این تیم مورد سنجش قرار دهد.



این در شرایطی است که مدیران این باشگاه بعد از عدم توافق با نادر دست نشان در حال حاضر تنها گزینه خود را رضا مهاجری اعلام کردند و در صورت شکست مذاکره با این مربی مشخص نیست تکلیف کادرفنی سرخپوشان رشتی چه شود.

نظر شما