شناسهٔ خبر: 27427186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

می توانیم تمام مشکلات کشور را حل کنیم

آیت الله سید محمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد گفت : مي توانيم با استفاده از تمام ظرفیت های موجود ، مشکلات کشور را حل کنيم .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد , امام جمعه موقت یزددر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه افزود : بخشی از مشکلات به وجود آمده در کشور  ، ناشی از سوء مدیریت و بی تدبیری است و هر انسان آشنا به مسائل اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی، متوجه این موضوع می شود.
 
وي گفت :  با وجود آنکه به برخی ها به صورت علنی ، خصوصی ، کتبی و شفاهی تذکر داده شد که در مسیری که حرکت می کنند اشتباه است اما آنها همچنان ادامه دادند.
ايت الله سيد محمد رضا مدرسي با بيان اينکه ،  نمی دانیم این را به حساب بی فکری، خود باختگی یا تبلیغات دشمن بدانيم افزود :  زیرا دشمن بر روی ذهن عده ای تاثیر گذاشت و آنها این راه کج و اشتباه را انتخاب کردند. 
وي گفت :  متاسفانه این دردی است که گاهی در کشور به صورت آشکار دیده می شود و ضربات سنگینی به انقلاب وارد مي کند ، 
امام جمعه موقت يزد افزود : اما انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است و اگر سوء مدیریت و يا اعتماد به افراد ناشایست و اعتماد به دشمن نبود الان چرخه انقلاب با سرعت عالی پیش رفته بود.
وی گفت :  : امیدواریم که این مسیر اشتباه را دوباره تکرار نکنیم و مسیر غلطی که بارها مورد آزمون قرار داده شده را ،  دوباره تجربه نکنیم و اکنون با توجه به ظرفیت های موجود و قدرتی که داریم می توانیم تمام مشکلات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و غیره را با تدبیر و تلاش حل کنیم.
امام جمعه موقت یزد تاکید کرد : در سخترين شرایط، جوانان این کشور با نثار جان خود توانستند ،  توطئه های بین المللی را خنثی کنند و آن جنگ هشت ساله را با پیروزی به اتمام برسانند و اکنون مسائل به وجود امده نسبت به مسائل قبل هیچ است و فقط با تدبیر و با اتکا به خداوند و پیروی از خط امام و ولایت فقیه می توان بر آنها فائق آمد.
وی در ادامه به ماه ذی الحجه اشاره و بر بهره گیری از فیوضات و برکات این ماه تاکید کرد و گفت: حج ابراهیمی حجی عزتمند و ظلم ستیز و نقطه پیوند ملت های  مسلمان است.
 گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه یزد به آن اشاره کرد .

نظر شما