شناسهٔ خبر: 27427026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه موقت گرمسار:

ایران با دولت فعلی آمریکا مذاکره نمی‌کند/ تحریم‌ها بی‌اثرند

گرمسار- امام‌جمعه موقت گرمسار با تأکید بر اینکه ایران با دولت فعلی آمریکا مذاکره نمی‌کند، گفت: تحریم‌ها اثری ندارد و ریشه مشکلات اقتصادی در داخل کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله مطهری زاده در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه گرمسار به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه تحریم‌های آمریکا بی‌اثر است و این کشور باید بداند که ما با آن‌ها مذاکره نمی‌کنیم، اظهار داشت: معیشت مردم و مسائل اقتصادی کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و مسئولان باید به مشکلات موجود در این عرصه با اهتمام بیشتری رسیدگی کنند.

وی با اشاره به شرارت‌های آمریکا برای از بین بردن اتحاد و امنیت ملی در ایران خاطرنشان کرد: وحدت سیاسی عموم مردم از دیگر چالش‌های جدی است که از سوی مقام معظم رهبری در سخنان اخیر ایشان تأکید شده است.

ریشه مشکلات اقتصادی در داخل کشور

امام‌جمعه موقت گرمسار بابیان اینکه مشکلات اقتصادی ایران ریشه در داخل کشور دارد، تاکید کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا اثری در اقتصاد ایران ندارد و ما باید با رفع مشکلات موجود در داخل کشور برای رونق تولید ملی اقدامی اساسی انجام دهیم.

مطهری زاده در ادامه با تأکید بر لزوم برخورد جدی قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی تأکید کرد: مردم از دیدن فسادهای اقتصادی رنج می‌برند و باید برای جلب رضایت مردم نسبت به مقابله و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی کشور اقدام کنیم تا بدبینی مردم در حوزه کارآمدی نظام برطرف شود.

وی بابیان اینکه آمریکا در مورد ایران دو موضع دارد، اعلام کرد: آمریکا با شبه جنگ دم از مذاکره می‌زند که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خودپاسخ خوبی را به آمریکایی‌ها دادند.

امام‌جمعه موقت گرمسار ابراز داشت: ایران اسلامی هرگز با دولت فعلی آمریکا مذاکره نمی‌کند و مردم باید بدانند که جنگی در پیش نیست و از این تهدیدهای توخالی دشمنان ترس نداشته باشند چراکه قدرت و اقتدار ایران اسلامی در جهان آشکار است.

نظر شما