شناسهٔ خبر: 27426913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه بوشهر: دستگاه قضا با افرادی که کشور را دچار بحران کرده‌اند قاطعانه برخورد کند

R41363/P1486/S6,53/CT11

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با بی تدبیری برخی مسئولان، اقتصاد کشور دچار بحران شد گفت: با مسئولانی که کشور را دچار بحران اقتصادی کرده‌اند برخورد قانونی و انقلابی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکا نمی‌تواند جنگ را بر ایران تحمیل کند اظهار داشت: رئیس جمهور و دولت آمریکا اندکی عقل دارد که خود و آمریکا را دچار بحران جهانی نکند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای توانمند در بخش‌های سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تاریخ ایران دارای  پیشینه مبارزاتی با متجاوزان و ستمگران است خاطر نشان کرد:  اجازه مذاکره با آمریکا در برجام اتمام حجتی برای اصرار کنندگان بود و این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به عدم اعتماد به آمریکا هشدار دادند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد:هر کس در هر لباس و پست موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح کند بداند در خط ولایت نیست و خائن به کشور است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید برای مقابله با مشکلات اقتصادی تدبیر کنند افزود: هر چند تحریم‌ها اثرات خود را در اقتصاد جامعه می‌گذارد ولی  آنچه اثر بیشتری دارد مدیریت  داخلی است که در بازار سکه و ارز  مشکلاتی فراهم کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با بی تدبیری برخی مسئولان، اقتصاد کشور دچار بحران شد گفت: با مسئولانی که کشور را دچار بحران اقتصادی کرده‌اند برخورد قانونی و انقلابی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری  تاکید کرد: آمریکا همیشه به دنبال جنگ فرهنگی و تهاجمات اقتصادی و سیاسی است و ما هم هیچگاه مذاکره نخواهیم کرد و ممنوع است.

خطیب جمعه بوشهر گفت:مذاکره با آمریکا در نگاه طراحان سیاسی وعده امتیاز دادن به‌طور نسیه است و پس از مدتی زیر تعهدات زدن است این را تاریخ آمریکا ثابت کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد:آمریکا می‌گوید به دنبال مذاکره است در حالیکه به پیمان خود پایبند نیست پس چگونه وارد مذاکره شویم آنها اربابان کاخ سفید و چپاولگران اقتصادی صهیونیسم هستند و مذاکره با آنها ممنوع است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها اثرگذار و مدیریت داخلی تاثیرگذار‌تر است افزود:همه به دنبال این هستند که چه کسانی گرفتند درحالی که باید به دنبال این باشید که چه کسانی برای این مملکت ایجاد مشکل کرده‌اند و با آنها برخورد قاطع و قانونی شود.

آیت الله صفایی بوشهری گفت:برای جمع کردن نقدینگی آمده‌اند ذخایر ارزی مملکت چون طلا را در عوض نقدینگی جابجا کردند که یکی از ضعف‌های بزرگ است.

خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر وحدت در راستای خدمت به نظام و مملکت گفت:برخی مدیران ضعیف هستند اما دراین میان بعضی هم قوی بوده  اما سیستمی نیست که بی نقص باشد.

وی  افزود: استان بوشهر استانی است با جمعیت کم و امکانات وسیع،پس مردم باید درنهایت رفاه و آسایش باشندنکند گرانی فشاری برمردم تحمیل کند حریم این مردم را نگه دارید و کالاها ارزان به دست مردم برسانید.

انتهای پیام/م

نظر شما