شناسهٔ خبر: 27426823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخستین دوره لیگ برتر دارت بانوان اردبیل به کار خود پایان داد

رئیس کمیته دارت استان اردبیل گفت: اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدعلی پهناور اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل با قهرمانی بتول حسین‌زاده در سالن تازه افتتاح شده تخصصی دارت استان اردبیل واقع در مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل به پایان رسید.

وی افزود: لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل با حضور 16 بانوی دارت باز اردبیلی از ماه گذشته آغاز شده بود و دارت بازان در 4 مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ مرحله چهارم مسابقات نیز روز گذشته به کار خود پایان داد تا در نهایت نفرات برتر مسابقات مشخص شوند.

رئیس کمیته دارت استان اردبیل با اشاره به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها، توضیح داد: شهلا رواجی با 15 بازی و 28 امتیاز و به دلیل شکست در بازی رودررو در مقابل قهرمان این دوره از مسابقات در جایگاه دوم ایستاد و آرزو پهناور نیز با 22 و نسرین صدرائی با 20 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستاند.

پهناور ادامه داد: این رقابت‌ها اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل بود که از این پس بصورت سالیانه برگزار خواهد شد همچنین به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره و جایگاه والای مادران شهدا، این مسابقات به نام مادران شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع دو لیگ برتر و دسته یک 32 بانوی منتخب استان به رقابت پرداخته و 240 مسابقه رسمی برگزار کردند، یادآور شد: اولین دوره لیگ دسته یک دارت بانوان استان اردبیل یادواره همسران شهدای مدافع حرم نیز همزمان با لیگ برتر برگزار شد که در پایان الناز شکوری‌اصل توانست مقام قهرمانی را بدست آورد، بخشی، یوسفی و بی‌غم نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند و به لیگ برتر دارت استان اردبیل صعود کردند.

انتهای پیام/س

نظر شما