شناسهٔ خبر: 27426684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین حضور ثابت کومان؛

ترکیب احتمالی سپاهان در دربی اصفهان

تیم فوتبال اصفهان امشب از ساعت 20:30 دقیقه میهمان ذوب آهن است تا شصت و دومین دربی اصفهان را برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان سعی کرده در سه هفته اخیر کمترین تغییر را در نفرات خود ایجاد کند و از همین رو حدس زدن ترکیب طلایی پوشان کار چندان مشکلی نخواهد بود.


با این وصف انتظار می رود که در خط دروازه همچنان پیام نیازمند انتخاب اول قلعه نویی باشد. در قلب خط دفاعی هم عزت پورقاز و سیاوش یزدانی با توجه به عملکرد قابل قبولی که داشته اند، به احتمال فراوان در ترکیب اصلی تیم خواهند بود؛ مگر اینکه امیرقلعه نویی در چهارمین دیدار و با بهبود شرایط جسمانی خالد شفیعی از این مدافع به جای یکی از دو مدافع سه بازی گذشته خود استفاده کند.


در دوپست دفاع چپ و راست نیز به ترتیب سعید آقایی و محمد ایران پوریان بازی خواهند کرد.


یک خط جلوتر مهره کلیدی سپاهانی ها قرار دارد که نقشی کلیدی در برقراری ارتباط میان مدافعین و هافبک های تیم ایجاد می کند.


چهار بازیکن خط میانی نیز ساسان انصاری و مهرداد محمدی به عنوان دو وینگر چپ و راست خواهند بود و در وسط زمین نیز به نظر نمی رسد امیرقلعه نویی تصمیمی در مورد تغییر شهباززاده داشته باشد، اما شاید زمان آن باشد تا ولادیمیر کومان خرید خارجی طلایی پوشان از ابتدا در ترکیب جایگزین محمد کریمی جوان شود تا بتواند با خلاقیت خود، میانه میدان را در اختیار بگیرد و وظیفه تغذیه مهاجمان را برعهده داشته باشد.


در نهایت استنلی کی روش مانند سه بازی گذشته بازیکن خط آتش سپاهان خواهد بود؛ مهاجمی که در سه بازی گذشته علیرغم ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی، هنوز موفق به ثبت گل نشده است.

 

قلعه نویی معمولا تیم خود را با سیستم 1-4-1-4 راهی میدان می کند که در حمله به سیستم 3-3-4 تبدیل می شود و در دفاع به سیستم 1-5-4.

 

ترکیب احتمالی سپاهان در دربی 62 اصفهان:


پیان نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

نظر شما