شناسهٔ خبر: 27426366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احتکار کنندگان در مسیر دشمن حرکت می کنند

خطیب جمعه سیرجان از مردم خواست کالا‌های ضروری بخرند و کالا ها‌ی مورد نیاز را به میزان مصرف خریداری کنند تا درعرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و قیمت‌ها کاهش پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های امروز در جمع مردم نمازگزار گفت: آمریکا هدفش نابودی و شکست نظام اسلامی ایران است و با هزینه‌های چندین میلیارد دلاری هم تمامی راه‌های رسیدن به اهداف خورد را طی کرده و امروز هم خود نمی‌داند دیگر به دنبال چیست لذا تحریم‌ها شکل جدیدی برای مقابله با ملت ایران نیست و ما با همدلی و بصیرت از این گردنه بحران هم عبور می‌کنیم.

حجت الاسلام حسین حیدری گفت: دشمن تبلیغ می‌کند که جنگ می‌شود در صورتی که قدرت دفاع و بازدارندگی ما آنقدر در همه زمینه‌ها زیاد است که وقوع جنگ خیلی بعید خواهد بود، اما اگر دیگران این بعید را هم شروع کنند عاملان و شروع کنندگان خسارت و ضرر را متحمل می‌شوند و لازم است رسانه‌ها وسایت‌ها هم از ترویج ناامیدی در جامعه پرهیز کنند و با روحیه امید و دلگرمی با مردم سخن بگوییم و بدانیم استکبار و آمریکا هرگز به فکر ملت ایران نیستند و دلسوزی آنان برای ما ترفند و حیله‌های شیطانی است.

وی احتکار کنندگان کالا‌ها را کسانی دانست که خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن حرکت می‌کنند و از مردم هم خواست کالا‌های ضروری را بخرند و کالا ها‌ی مورد نیاز را به میزان مصرف خریداری کنند تا درعرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و قیمت‌ها با این تعادل تنزل پیدا می‌کنند.

خطیب جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند بدانند این کشور دارای دولتی زورگو و متقلب است و با این زورگویی نقد می‌خواهد و وعده می‌دهد و هیچ عاقلی حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: مقام ولایت و رهبری فساد را به اژد‌های هفت سر تعبیر کردند که در نظام اسلامی نباید باشد و اگر کم هم باشد زیاد است که باید از بروز آن جلوگیری کرد و امروز ضمن جلوگیری از قاچاق کالا باید تولید داخل حمایت جدی شود و نقدینگی‌ها به سمت تولید و کشاورزی هدایت شوند.

امام جمعه موقت سیرجان نامگذاری سال‌ها را توسط رهبری با تدبیر و حساب و پیش بینی آینده عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی مسئولان و دولت و مردم هم بر اساس این نامگذاری‌ها ضرورت دارد.

وی بااشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ مردان ایثار و مقاوم که، چون کوه در مقابل دشمن ایستاده بودند و با آنکه اسیر دست دشمن بودند هرگز از آرمان‌های امام و شهداء عقب نشینی نکردند به میهن اسلامی بازگشتند و همین روحیه مقاومت و ایثار موجب شد همه قدرت‌های جهانی پس از ۸ سال تهاجم و حمله علیه کشور و ملت ایران شکست را بپذیرند و امروز هم آمریکا شکست خورده همین ملت و فرزندان آنان خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری به دیگر مناسبت ها‌ی هفته از جمله کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۲۸ توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: ریشه دشمنی آمریکا با پیشرفت ملت ایران و دخالت این مستکبر در امور داخلی کشور ما دیرینه است و شدت و استمراردشمنی امروز هم به خاطر مقابله نظام اسلامی با این سیاست‌های ظالمانه آمریکا یی است.

وی هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام باقر(ع) را هم تسلیت گفت.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در سیرجان

برچسب‌ها:

نظر شما