شناسهٔ خبر: 27426259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حضور بخش خصوصی برای اتمام پروژه ها ضرورت دارد

به گزارش ایرنا، علی اسدی کرم روز پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: با شرایط فعلی اقتصادی کشور، باید بخش خصوصی فعال تر از گذشته

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی اسدی کرم روز پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: با شرایط فعلی اقتصادی کشور، باید بخش خصوصی فعال تر از گذشته شود.
وی با اشاره به مشکلات خصوصی سازی در کشور تصریح کرد: به صورت منطقه ای و استانی می توان موانع و مشکلات خصوصی سازی را کاهش داد.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیلات منسجمی برای همراهی دولت وجود ندارد، گفت: با هدف خدمات دهی به مردم باید موانع و مشکلات برنامه ریزی توسعه ای را کاهش داد.
**برنامه ریزی منسجم برای کشاورزی جنوب کرمان وجود ندارد
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه برنامه ریزی منسجمی برای بخش کشاورزی جنوب استان کرمان وجود ندارد گفت: نداشتن برنامه ریزی لازم برای تولید، نهادهای کشاورزی و بهره وری قدرت رقابت کشاورزی این استان را در بازارهای دنیا گرفته است.
یحیی کمالی پور افزود: شناسنامه در بخش کشاورزی جنوب استان کرمان وجود ندارد و کشاورزان واقعی در زیر چکمه های صاحبان سرمایه در حال له شدن هستند.
وی عنوان کرد: با وجود تمامی تلاش ها در جنوب استان کرمان الگوی موفقی از کشاورزی ارائه نشده است لذا هر سال شاهد افزایش مشکلات این حوزه هستیم.
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت نیرو بدون توجه به نقش حقابه هلیل رود در اسناد کشاورزی جنوب استان کرمان سدی در بالادست این رود احداث کرده است و مردم مجبور به حفر 12 هزار چاه غیرمجاز در این منطقه شدند.
نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان روز پنجشنبه با حضور سرپرست استانداری، مسئولان دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان و نمایندگان بخش خصوصی در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.
/ 5054/7420
انتهای پیام

نظر شما