شناسهٔ خبر: 27426079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه موقت زنجان مطرح کرد

کسی که امروز تقاضای مذاکره دارد، همان است که برجام را کنار گذاشت

امام جمعه موقت زنجان گفت: امروز ترامپ تلاش دارد که ایران را به میز مذاکره بکشاند در حالی که همین فرد برجامی را که آن همه برای آن مذاکره شده بود کنار گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اهمیت حجاب اظهار داشت: این جهان میدان عمل است و باید امروز مواظب اعمال خود باشیم و از کارهایی که ضد اعتقادات دینی خودداری کنیم.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه باید از کارهایی که دین اسلام آنها را حرام اعلام کرده و آنرا ناروا دانسته دوری کنیم، افزود: باید تلاش کنیم خود و خانواده خود را از انجام اعمالی که دین مبین اسلام ما را از انجام آن نهی کرده دور کنیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان در سیاه‌چالهای رژیم بعث و صدام انواع شکنجه‌ها را تحمل و برای کشور مایه آبرو و افتخار شدند.

موسوی با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز اجازه ندادند دشمن با شکنجه و آزار آنها به اهداف شوم خود برسند، تصریح کرد: ملت ایران باید از آنها درس عبرت بگیرند، چرا که امروز باید در مقابل استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کنیم.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه امروز باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمن به خواسته‌های خود برسد، اظهار کرد: امروز ترامپ در نقش معاویه ظاهر شده است و تلاش دارد که به خواسته خود برسد.

وی با بیان اینکه برجام برای ایستادگی عبرتی برای ماست که ترامپ آنرا با وجود همه مذاکرات و گفت‌وگوها کنار گذاشت، ادامه داد: امروز ترامپ تلاش دارد که ایران را به میز مذاکره بکشاند در حالی که همین فرد برجامی را که آن همه برای آن مذاکره شده بود کنار گذاشت.

موسوی با بیان اینکه بر اساس منطق ایران  آغازگر جنگ نخواهد بود، گفت: آنها هرگز جرات حمله به کشورمان را ندارند، چرا که چهل سال مقاومت کشورمان را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

نظر شما