شناسهٔ خبر: 27425229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به هیچ عنوان در تیم ما دروازه‌بان بر مبنای گل خوردن عوض نمی‌شود

نامداری: روی یک اتفاق فوتبالی باختیم/ نمی دانم حسینی ناراحت بود یا نه اما واکنشی از او ندیدم!

مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال گفت: نمی دانم حسینی ناراحت بوده یا نه ولی من واکنشی از طرف او ندیدم.

صاحب‌خبر -

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست آبی‌پوشان مقابل پارس‌جنوبی گفت: شرایط تیم ما خوب است و ما هم تیم خوبی داریم. من فکر نمی‌کنم هیچ تیم دیگری بتواند در ورزشگاه تختی شهر جم اینگونه مقابل پارس بازی کند.

وی افزود: ما 60 دقیقه از بازی را به صورت کامل در اختیار داشتیم و اعتقادم بر این است که بدشانسی آوردیم اگر به صحنه گلی هم که دریافت کردیم دقت کنید می‌بینید که توپ تقریباً نیم متر از دروازه بیرون بود ولی به زمین خورد و چرخید و درون دروازه جای گرفت.شکست ما یک اتفاق فوتبالی بود و این دلیل نمی‌شود که بگویم استقلال بد بوده است.

وی تأکید کرد: شرایط آب و هوایی و نداشتن هتل در شهر جم درصدهای کوچکی در باخت ما تأثیر داشتند و مطمئنا در آینده نزدیک این نتیجه را جبران می‌کنیم.

نامداری در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود در شهر جم به استقلالی‌ها هتل ندادند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌گفت: حقیقتاً‌ نمی‌دانم شهر جم هتل دارد یا ندارد در هر صورت اگر شهر جم هتلی وجود دارد به ما نداده‌اند دلیلش را هم نمی‌دانم یا هتل جا نداشته و یا دوست نداشتند به ما هتل بدهند.

مربی گلرهای استقلال در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی در صحنه گل دریافتی این تیم مقصر بود یا خیر،‌گفت: رحمتی عملکرد واقعاً خوبی داشت و اصلاً روی گل مقصر نبود همانطور که گفتم آن ضربه یک اتفاق فوتبالی بود و بعضی مواقع در بازی‌ها این اتفاقات می‌افتد، توپی که بازیکن ما زد از دروازه بیرون رفته بود ولی به شکلی عجیب مقابل دروازه چرخید و درون دروازه قرار گرفت.

نامداری در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه گفته می‌شود حسینی از بازی نکردن خود ناراحت است و قبل از بازی هم با رحمتی گرم نکرده گفت:‌ دروازه‌بان دوم ما در روز بازی هیچ وقت با گلر اول گرم نمی‌کند البته گلر دوم ما بالا به زمین می‌آید ولی گرم نمی‌کند، حسینی روز گذشته مقداری دیرتر از من و رحمتی به زمین آمد، ما در رختکن هم مقداری دنبال او گشتیم و وقتی او نیامد به زمین رفتیم تا مهدی را گرم کنیم. من چیزی از حسینی ندیدم که بخواهد مسئله‌ای پیش بیاید.

وی در خصوص اینکه شایعه شده حسینی حتی برای گرم کردن به زمین آمد اما به شوت‌های نامداری بی‌تفاوت بوده،‌گفت: دروازه‌بان ذخیره ما اصلاً برای گرم کردن در زمین حاضر نمی‌شود و فقط گلر اصلی ما تمرین می‌کند. بعضی مواقع گلر اصلی ما به رختکن می‌رود و وقتی بچه‌ها همچنان در حال شوت زدن هستند گلر دوم درون دروازه می‌ایستد اما برنامه‌ای برای گرم کردن او وجود ندارد.گلر دوم وقتی به زمین می‌آید خودم به آنها می‌گویم که کنار بایستد چون آنها نقش سایه را بازی می‌کنند.اگر به بازی‌های قبلی ما هم نگاه کنید شرایط همینگونه است. به شخصه دلیلی نمی‌بینم گلر ذخیره ما گرم کند چون باید 90 دقیقه روی نیمکت بنشیند و این روی خوشی ندارد.اتفاقاً من هم خبر گرم کردن حسینی را خواندم و از اینکه نوشته بودند او بی‌تفاوت است تعجب کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حسینی از نیمکت‌نشینی‌اش ناراحت است یا خیر،‌گفت: من نمی‌دانم او ناراحت است یا نه چون همانطور که گفتم وقتی ما بالا آمدیم او در رختکن بود ولی ممکن است بازیکن به خاطر بازی نکردن ناراحت باشد. البته من عکس‌العملی از حسینی پیرامون ناراحتی‌اش ندیدم.

مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در خصوص اینکه فصل گذشته هر دروازه‌بانی گل می‌خورد در بازی آینده گلر دیگر بازی می‌کرد،‌گفت: روال ما اصلاً اینگونه نیست و به هیچ عنوان دروازه‌بان در تیم ما به خاطر گل خوردن عوض نمی‌شود، اگر سال گذشته این اتفاق می‌افتاد فقط بنا بر نظر شفر بوده است. او در طول هفته شرایط دروازه‌بانان را از من می‌پرسید ولی به هیچ عنوان به خاطر گل خوردن گلر را تغییر نمی‌داد.وقتی تیمی دو گلر خوب دارد شرایط همینگونه می‌شود به جرأت می‌گویم تنها تیمی که در لیگ برتر درون دروازه کاملاً غنی است، استقلال است همه تیم‌ها یک دروازه‌بان خوب دارند که خودشان می‌دانند فیکس هستند یا ذخیره. به هر حال در تیم ما مدیریت لازم دارد که از این گلرها چگونه استفاده شود. حسینی در دو هفته اول مصدوم بود و به نظرم سیاست‌های گذشته شفر تازه از حالا شروع می‌شود، چون حسینی مصدوم بوده و در هفته سوم هم با احتیاط تمرین کرد و فرصت برای اینکه حسینی یا گلرهای دیگر خودشان را نشان بدهند زیاد است.

نامداری تأکید کرد: همچنان معتقد هستم هر دو دروازه‌بان تیم استقلال حقشان است که در تیم ملی حضور داشته باشند چون شرایط بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام/ک

نظر شما