شناسهٔ خبر: 27424939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| تقاطع غیر هم‌سطح مؤمن‌آباد به بهره‌برداری رسید

R41366/P1357/S6,64/CT11

تقاطع غیر هم‌سطح مومن‌آباد در محور سمنان- تهران ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عبدالمجید نژادصفوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح این پروژه راه‌سازی اظهار داشت: 220 میلیارد ریال اعتبار برای آماده‌سازی این تقاطع غیر هم‌سطح صرف شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح غرب سمنان واقع در سه‌راهی مؤمن‌آباد گفت: این پروژه با صرف  اعتبار 22 میلیارد تومان  اعتبار اولیه و متمم تکمیل به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به محل تأمین منابع این پروژه راه‌سازی گفت: تامین‌اعتبار این طرح از منابع ملی بوده است و اجرای آن مدت 36 ماه به طول انجامید.

نژادصفوی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در حوزه راه‌های استان سمنان در دست اجرا است گفت: با افتتاح این پروژه‌های راه‌سازی شاهد تحولات خوبی در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه برآورد اولیه و متمم اجرای تقاطع غیر هم‌سطح 220 میلیارد ریال بوده است خاطرنشان کرد: در مجموع بر اساس مبلغ قرارداد احداث این پروژه با پیمانکار آن مبلغ 197 میلیارد و 72 میلیون و 380 هزار ریال برای احداث آن هزینه شده است.

به گفته مدیرکل راه و ترابری استان سمنان اجرای پروژه‌های نورپردازی، روشنایی و زیباسازی این تقاطع غیر هم‌سطح در دستور کار اداره کل راه و ترابری استان سمنان است.

نژادصفوی افزود: این تقاطع بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات متعدد و با وجود موانع با حضور مسئولان استانی، به روی شهروندان گشوده شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما