شناسهٔ خبر: 27424872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

انبارلویی: «گروه اقدام ایران» بخشی از اقدامات ستیزه‌جویانه آمریکا با ملت ایران است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی‌ها هر روز یک سورپرایز علیه ملت ایران دارند و کارگروه اقدام ایران نیز بخشی از اقدامات ستیزه‌جویانه با ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با میزان در واکنش به تشکیل نهاد «گروه اقدام ایران» از سوی وزارت خارجه امریکا بیان داشت: آمریکایی‌ها آرایش جنگ اقتصادی خود را هر روز کامل‌تر می‌کنند.

وی ادامه داد: تشکیل «گروه اقدام ایران» یک عمل نمادین در سالگرد کودتای ۲۸ مرداد است که امریکایی‌ها اعلام کنند ما در برخورد با نظام اسلامی و براندازی آن عزم‌مان راسخ است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در وزارت خزانه‌داری آمریکا بیش از ۴۰۰ کارمند در اندازه یک ژنرال جنگ نظامی نشسته‌اند و برای اخلال در نظام اقتصادی کشور ما برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند.

وی گفت: از نیمه مرداد یک فصلی از تحریم‌های اقتصادی که عمدتا مالی، پولی و بانکی است به منظور هدف قرار دادن قدرت خرید مردم و اخلال در نظام مالی ایران با کشور‌های که طرف معامله هستند، از سوی آمریکا به ملت ایران تحمیل شده است.

انبارلویی تصریح کرد: آمریکایی‌ها هر روز یک سورپرایز علیه ملت ایران دارند و گروه اقدام ایران نیز بخشی از اقدامات ستیزه‌جویانه با ملت ایران است.

نظر شما