شناسهٔ خبر: 27424378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات کشوری تیر و کمان در رشته ریکرو معرفی شدند

رضا شبانی و پارمیدا قاسمی قهرمانان مرحله چهارم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه در رشته ریکرو شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم‌نیوز، مرحله چهارم مسابقات رنکینگ کشوری با عنوان جام احیای دریاچه ارومیه به میزبانی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید رجایی ارومیه با حضور ۱۲۵ کماندار در حال برگزاری است.

روز نخست این رقابت‌ها که با حضور تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، زنجان، خراسان رضوی، تهران، مازندران، همدان،کرمان، یزد، گیلان، لرستان، بوشهر، قزوین، قم و جزیره کیش در رشته ریکرو و در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، در بخش آقایان رضا شبانی از استان یزد موفق به کسب مقام اول شد و حسن دلشاد از استان تهران و بهرام تیمور زاده از آذربایجان غربی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش بانوان هم پارمیدا قاسمی از استان تهران مقام اول، شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی مقام دوم و آیتک جلوسیان آذربایجان شرقی مقام سوم را به دست آوردند.
گفتی است؛ رشته کامپوند چهارمین دوره از مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان نیز امروز جمعه ۲۶ مرداد ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما