شناسهٔ خبر: 27424022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترکیب تیم ملی فوتبال امید مقابل کره شمالی مشخص شد/ غیبت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس

ترکیب شاگردان زلاتکو کرانچار برای تقابل با کره شمالی در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار دوم رقابت های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا 2018، تیم ملی امید ایران باید از ساعت 13:30 در ورزشگاه ویباوا موکتی 28 هزار نفری به مصاف کره شمالی، نایب قهرمان مسابقات 2014 اینچئون کره جنوبی برود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

بر همین اساس، کادرفنی تیم ملی، ترکیب ایران برای دیدار با شاگردان جی سونگ یو را منتشر کرد که به شرح زیر است: 

مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلم‌پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق‌پور، امیر روستایی، محمد خدابنده‌لو و عارف آقاسی

البته در ترکیب ایران مقابل کره شمالی نسبت به بازی قبل 2 تغییر مهم دیده می شود و غیبت مهدی قائدی و محمد امین اسدی است. ستاره های تیم استقلال و پرسپولیس که در بازی با عربستان عملکرد خوبی نداشتند و شاید دلیل نیمکت نشینی شان این موضوع باشد. 

البته اسدی در بازی گذشته دچار مصدومیت جزئی شد و جای خود را به امیر روستایی داد.

در جدول این گروه، 4 تیم ایران - میانمار - کره شمالی و عربستان با یک امتیاز قرار دارند و پیروزی در این دیدار می تواند تا حدودی صعود تیم برنده را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران - کره شمالی/ تقابل شاگردان کرانچار با نوادگان طوفان زرد آسیا 

دیدار تیم های ایران و کره شمالی، امروز ( جمعه ) از ساعت 13:30 در ورزشگاه ویباوا موکتی 28 هزار نفری برگزار خواهد شد و در دیگر دیدارعربستان با میانمار بازی می کند.

انتهای پیام/

ترکیب شاگردان کرانچار مقابل کره شمالی

نظر شما