شناسهٔ خبر: 27424001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خدیرا: می‌خواهم بمانم ولی تصمیم با لو است

سامی خدیرا، ملی‌پوش آلمانی باشگاه یوونتوس می‌گوید برای حضور دوباره در ترکیب تیم ملی آلمان حاضر است اما اگر به تیم ملی دعوت نشود هم این واقعیت را بدون شکوه و شکایت خواهد پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خدیرا درباره‌ی آینده‌اش در تیم ملی آلمان در اینستاگرام خود نوشت:" اگر بازیکنان دیگری به جای من به تیم ملی دعوت شوند که بهتر از من باشند برایم قابل درک است و این را می‌پذیرم". اما خدیرا که در سال 2014 به همراه تیم ملی آلمان جام جهانی را بالای سر برده در ادامه‌ی نوشته‌ی خود اعلام کرد که می‌داند یواخیم لو سرمربی مانشافت همچنان روی او حساب می‌کند. 


خدیرا در پست اینستاگرامی خود نوشت:" تیم ملی باید از بهترین بازیکنان کشور تشکیل شود و سرمربی تیم ملی باید با دست باز هر بازیکنی که مایل است را انتخاب کند. بازیکن‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند و بعد از حضور در تیم ملی نماینده‌ی کشورشان و فدراسیون فوتبال‌شان هستند. حضور در تیم ملی و بازی کردن با پیراهن تیم ملی آلمان همیشه باید برای فوتبالیست‌های آلمانی افتخار باشد". 


خدیرا از عملکرد بسیار ضعیف آلمان در جام جهانی روسیه و حذف تاریخی این تیم در مرحله‌ی گروهی همچنان ناراحت است. او در پست اینستاگرامی خود در این باره نوشت:" این یکی از سخت‌ترین تابستان‌های عمر ورزشی من بود. بعد از فصل خوبی که در یوونتوس سپری کرده بودم و در آن 9 گل به ثمر رسانده بودم و با آمادگی بدنی کامل به جام جهانی رفتم ولی در جام جهانی روسیه دو تا از بدترین بازی‌های دوران فوتبال خودم را بازی کردم. روزهای خیلی بدی بود".


خدیرا که 77 بازی ملی در کارنامه دارد در ادامه نوشت:" ما مثل یک تیم، کار نکردیم و حذف شدن در مرحله‌ی گروهی سزاوارمان بود. من از این بابت همچنان ناراحت هستم. انتقاد از من به دلیل نمایش‌های ضعیفم در جام جهانی به جا است".

برچسب‌ها:

نظر شما