شناسهٔ خبر: 27423749 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اعزام کاروان نظامی ارتش سوریه به استان‌های شمال غرب/آخرین موضع داعش در شرق سویدا هدف آتش نیرو‌های سوری قرار گرفت

خبرگزاری میزان- ارتش سوریه روز گذشته نیز یک کاروان نظامی دیگر را در راستای تدارک برای عملیات گسترده در شمال غرب این کشور به استان حماه اعزام کرد.

صاحب‌خبر -

اعزام کاروان نظامی ارتش سوریه به شمال غرب/آخرین موضع داعش در شرق سویدا هدف آتش نیروهای سوری قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه روز گذشته نیز یک کاروان نظامی دیگر را در راستای تدارک برای عملیات گسترده در شمال غرب این کشور به استان حماه اعزام کرد.

نیرو‌های نخبه ارتش سوریه اعلام کردند که این کاروان نظامی متعلق این یگان است، نیرو‌های نخبه ارتش سوریه پیش از این در شمال غرب این کشور مستقر شده‌اند.

این کاروان نظامی از استان درعا در جنوب سوریه به سمت استان حماه حرکت کرده است.

ده‌ها خودروی زرهی و تجهزات سنگین و نیروی نظامی جزء این کاروان نظامی هستند.

یگان پنجم ارتش سوریه نیز نیرو‌های بیشتری به استان ادلب برای عملیات نظامی در این استان اعزام کرد.

این نیرو‌ها که به وسیله روسیه آموزش داده شده‌اند پس از تکمیل عملیات در استان درعا و در دست گرفتن کنترل کامل استان به وسیله ارتش سوریه، راهی ادلب شدند.

نیرو‌های ارتش سوریه پیش از این و در آستانه آغاز عملیات گسترده در شمال غرب این کشور، مواضع تروریست‌ها در ریف شمالی حماه و ریف جنوبی استان ادلب را هدف حملات سنگین خمپاره‌ای و موشکی خود قرار داده‌اند.

در همین حال منابع نظامی از استان سویدا گزارش دادند که نیرو‌های سوری طی عملیاتی «تلول الصفا» به عنوان آخرین موضع داعش در شرق سویدا را هدف حملات سنگین خود قرار داده و عناصر تروریستی در این منطقه را به محاصره خود در آورده‌اند.

نیرو‌های سوری پس از حملات سنگین خمپاره‌ای و موشکی توانستند به سمت پایگاه‌های داعش در این منطقه حرکت کنند و تروریست‌ها را به محاصره خود در آورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما