شناسهٔ خبر: 27423697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمار عجیب ماشین سازی در لیگ برتر/ ۴ بازی و ۴ تساوی!

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ۴ بازی نخست لیگ هجدهم به چهار تساوی ۱ بر ۱ رسیده که آمار عجیبی در لیگ برتر محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

آمار عجیب ماشین سازی در لیگ برتر/ 4 بازی و 4 تساوی!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی که در ابتدا گسترش فولاد تبریز نام داشت و سپس به دلیل مشکلاتی به ماشین سازی تغییر نام داد، با هدایت فیروز کریمی در 4 بازی نخست لیگ هجدهم به چهار تساوی 1 بر 1 رسیده که آمار عجیبی در لیگ برتر محسوب می شود.

این تیم با بازیکنانی همچون فرناندو دخسوس، محمدحسین‌ کنعانی‌زادگان، پیمان بابایی، اسماعیل فرهادی، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی و ... در صدد هستند تا بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرند اما در 4 بازی اول لیگ تا کنون طعم پیروزی را نچشیدند و حتی متحمل شکست هم نشدند تا خنثی ترین تیم لیگ لقب بگیرند. 

شاگردان آقای خاص ( فیروز کریمی ) در دیدار نخست لیگ مقابل استقلال خوزستان درحالیکه با گل محسن یوسفی در دقیقه 12 از حریف پیش بودند اما با دریافت گل در دقیقه 85 از سوی وحید نامداری پیروزی را با تساوی عوض کردند. در هفته دوم تقابل ماشین سازان و آبادانی ها هم ابتدا با گل شاگردان کریمی در دقیقه 86 توسط پیمان بابایی همراه بود با جعفر سلماسی در دقیقه 90 حساب کار را یک بر یک کرد تا بازهم تبریزی ها برد را در دقایق پایانی با تساوی عوض کنند.

در چارچوب هفته سوم، ماشین سازی به مصاف تیم بحران زده سپیدرود رفت و درحالیکه با گل ابراهیمی در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی عقب افتاده بودند، محسن یوسفی در دقیقه 45 نگل مساوی را زد تا شاگردان خداداد نخستین امتیاز لیگ برتری شان را بدست آوردند.

دیروز ( پنج شنبه ) نیز تقابل شاگردان کریمی و جلالی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به تساوی یک بر یک رسید تا آمار عجیبی در لیگ برتر به ثبت برسد. 4 مسابقه و 4 تساوی با نتیجه یک بر یک.

تیم فوتبال ماشین سازی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

بیشتر بخوانید:

پیکان ۱ - گسترش فولاد ۱ / شاگردان جلالی و کریمی امتیاز‌ها را تقسیم کردند

کریمی: می توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم

انتهای پیام/

آمار عجیب شاگردان کریمی در لیگ برتر

نظر شما