شناسهٔ خبر: 27422789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هشدار واکر به رقبا: سیتی می خواهد در انگلیس سالها قدرتنمایی کند

رئیسِ سرگیجه ها

صاحب‌خبر -

مدافع ملی پوش منچسترسیتی با هشدار به رقیبان گفت این تیم می خواهد سالها در فوتبال جزیره حکم فرمایی کند.

به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی قهرمان دوره قبل لیگ برتر انگلیس ، در این فصل شروع خوبی داشت و با دو گل آرسنال را از پیش رو برداشت تا نشان دهد در بهترین شرایط خود قرار دارد.

کیل واکر در ابتدای فصل قبل با جدایی از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست و با این تیم تاکنون موفق به قهرمانی در لیگ برتر، جام اتحادیه و جام خیریه شده است.

واکر درباره قدرت منچسترسیتی گفت: چیزی که مشخص است هم گواردیولا و هم بازیکنان به یک قهرمانی راضی نمی شوند و به دنبال اقتخارات بیشتری هستند. من نمی خواهم فقط حرف زده باشم ولی این را می گویم که سیتی می خواهد سالها در فوتبال انگلیس قدرتنمایی کند و به افتخارات عدیده ای دست یابد. ما برای رسیدن به این مهم هم ابزار کافی داریم و هم مربی خوبی داریم. بنابراین باید با قدرت و اطمینان پیش برویم.

او که در جام جهانی نیز برای انگلیس به میدان رفت اضافه کرد: هر روز یک فرصت برای یادگیری است. باید خودمان را با تاکتیک های مختلف وفق دهیم و بتوانیم به موفقیت دست یابیم. من به سیتی نیامدم که یک قهرمانی به دست بیاورم و استراحت کنم. من و همه بازیکنان سیتی تشنه موفقیت و کسب جام هستیم. لیگ برتر لیگ شگفتی هاست و لسترسیتی این موضوع را به خوبی نشان داد و به همین خاطر باید کاملا مراقب باشیم.

منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر باید برابر هادرسفیلد تاون قرار گیرد که در دیدار نخست خود در خانه با ۳ گل به چلسی باخت و شاگردان گواردیولا کار سختی برای دومین برد پیاپی خود در لیگ برتر ندارند.

نظر شما