شناسهٔ خبر: 27422671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طعنه‌ی تند سرمربی هوفن‌هایم به بایرن مونیخ

ناگلزمان: بازیکنان لیگ برتر به پیشنهاد بایرن می‌خندند!

یولیان ناگلزمان سرمربی باشگاه هوفنهایم در گفتگو با مجله‌ی فوتبالی اشپیل‌فلد درباره‌ی شرایط و وضعیت فوتبال آلمان صحبت کرده اما چیزی که مصاحبه‌ی او را در آلمان خبرساز کرده طعنه‌ی بسیار تندی است که به بایرن مونیخ زده.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان در مصاحبه‌ی خود مدعی می‌شود که درآمد هنگفت باشگاه‌های انگلیسی از حق پخش تلویزیونی لیگ برتر، رقابت با آنها در سطح بین‌المللی را برای باشگاه‌های بوندس‌لیگایی دشوار می‌‌کند. ناگلزمان در این مصاحبه گفت:" بازیکن 25ساله‌ای که در منچستریونایتد بازی کرده، وقتی بایرن مونیخ به او پیشنهاد می‌دهد به پیشنهاد بایرن می‌خندد. چرا که در انگلیس، دستمزد سالانه‌ی پیشنهادی بایرن را در شش ماه درمی‌آورد". 


بعد از این گفت و گو، بسیاری از روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌های ورزشی آلمانی با اشاره به مصاحبه‌ی ناگلزمان برای آن از تیتر " ستاره‌های انگلیسی به پیشنهاد بایرن می‌خندند " استفاده کردند. تیتری که حالا باشگاه بایرن و هوادارانش را بسیار رنجیده‌خاطر کرده چرا که آن را توهین به باشگاه‌ خود تلقی می‌کنند. 

 

ناگلزمان در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت:" ما باید به عقب برگردیم و راهی را برویم که بوندس‌لیگا زمانی برای خود انتخاب کرده بود. مسیر توجه به استعدادهای جوان و استفاده‌ی واقعی از مراکز پرورش‌ استعدادهای جوان. باید این را بپذیریم که از نظر مالی توان رقابت با لیگ برتر انگلیس را نداریم پس بهتر است از مزیت خودمان استفاده کنیم، یعنی پرورش استعداد. باید استعدادها را از سنین حتی پایین‌تر کشف کنیم و بهتر پرورش بدهیم. باشگاه‌های آلمانی به مربیانی احتیاج دارند که از استفاده از بازیکنان جوان ترسی نداشته باشند. مدل مالی‌ای که بوندس‌لیگا باید انتخاب کند باید بر این اساس باشد. این روزها برآمدن از پس هزینه‌های نقل و انتقالات برای باشگاه‌های آلمانی بسیار سخت شده".

نظر شما