شناسهٔ خبر: 27422615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

2 تغییر نسبت به بازی اول و نیمکت نشینی قائدی

ترکیب تیم امید ایران برابر کره شمالی اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال امید ایران برابر کره شمالی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران که در روزهای اخیر با مشکلات زیادی از جمله نداشتن محل تمرین مناسب در حومه جاکارتا مواجه بود، امروز باید در دومین بازی خود به مصاف کره شمالی برود.


شاگردان کرانچار که در بازی نخست خود برابر عربستان به تساوی بدون گل رسیدند، امروز نیاز به پیروزی دارند. البته در نیمه اول بازی با سعودی ها دفاع ایران با مشکلاتی مواجه بود و یکی، 2 بار هم از روی خط دروازه توپ ها بیرون کشیده شد.


مسابقه امروز از ساعت 13:30 به وقت تهران در استادیوم «وابیوا موکتی» در حومه جاکارتا برگزار می شود که بیش از 2 ساعت تا مرکز شهر و دهکده بازی های آسیایی فاصله دارد.
مهدی امینی به عنوان کاپیتان تیم امید بازهم انتخاب اول کرانچار برای مسابقه امروز درون دروازه خواهد بود. 


در خط دفاعی با اینکه پیش بینی می شد به خاطر ضعف هایی که در بازی نخست دیده شد، تغییراتی به وجود بیاید، بازهم کرانچار از علیرضا آرتا و عارف آغاسی استفاده کرده است. 
در سمت راست خط دفاعی نیز شاهین عباسیان از پرسپولیس در بازی قبلی نیمکت نشین بود و این روند در مسابقه امروز همادامه دارد و محمد آقاجان پور به میدان می رود. 
در سمت چپ خط دفاعی محمد مسلمی پور بازی که عملکرد خوبی هم دربازی اول داشت، بار دیگر در ترکیب ثابت قرار دارد. 


در پست هافبک دفاعی مهدی خانی باز هم به سلطانی مهر ترجیح داده شده است. بدین ترتیب کرانچار به بخش دفاعی تیمش دست نزده است. دیگر بازیکنی که در خط هافبک بازی می کند، ابوالفصل رزاق پور است که کرانچار به او اعتقاد ویژه ای دارد.


مهدی قائدی امروز نیمکت نشین شده و امیر روستایی جای او را پر خواهد کرد. همچنین محمد خدابنده لو به ترکیب تیم اضافه شده و جای امین اسدی را گرفته است. 


یونس دلفی با اینکه می گفت قرار است بعد از بازی با عربستان به هلند برود و با تیم آیندهوون قرارداد امضا کند، بازهم در ترکیب اصلی حضور دارد.


محمدرضا آزادی هم مهاجم ایران در این بازی خواهد بود. 


بدین ترتیب کرانچار تیمش را با 2 تغییر نسبت به بازی اول راهی بازی با کره شمالی کرده است.  


ترکیب ایران برابر کره شمالی به شرح زیر است:


مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، امیر روستایی، یونس دلفی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق پور و عارف آغاسی، محمد خدابنده لو و محمد مهدی مهدی خانی

برچسب‌ها:

نظر شما