شناسهٔ خبر: 27421776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

500 تن آهن آلات احتکارشده در خمینی شهر کشف شد

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ علی جعفری نژاد افزود: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلالگران اقتصادی، مشخص شد برخی از فروشندگان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ علی جعفری نژاد افزود: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلالگران اقتصادی، مشخص شد برخی از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده که این اقدام باعث بروز مشکلاتی در این بخش شده است.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خمینی شهر دیروز موفق شدند یک انبار احتکار انواع آهن آلات را در این شهرستان شناسایی کنند که با هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این انبار 500 تن انواع آهن آلات شامل پروفیل وتیر آهن احتکار شده است که کارشناسان ارزش آن را 33 میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ جعفری نژاد اضافه کرد: با دستور مقام قضایی انبار احتکار کالا پلمب و یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان خمینی شهر با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
3011/ 6022
انتهای پیام

نظر شما