شناسهٔ خبر: 27421106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

پورعلی‌گنجی: بازی در اروپا رویا و هدف همیشگی من بود

مدافع ملی‌پوش کشورمان از حضور در تیم جدیدش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از امضای قرارداد با تیم «یوپن» بلژیک از پیوستن به تیم جدیدش ابراز رضایت کرد.

او که با سابقه 30 بازی ملی در هر 3 بازی تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2018 مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال حضور داشت در سطح اول فوتبال کشورش، چین و اخیرا السد قطر 124 بازی انجام داده  و در 26 سالگی 9 بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است.

پورعلی‌گنجی پس از این انتقال گفت: تا این لحظه از دوران حرفه‌ای‌ام خودم را با شرایط و بازی در کشورها و سطوح مختلف وفق داده‌ام.بازی در اروپا، رویا و هدف همیشگی‌ام بود. برای مبارزه جدید آماده هستم، به آینده نگاه می‌کنم و از مسئولان باشگاه بابت اعتماد و تلاش برای خریدن من تشکر می‌کنم.

مدافع تیم ملی ایران در ادامه افزود: کاملا مشتاق و همواره آماده پیشرفت هستم.امیدوارم با انجام بهترین بازی‌های ممکن به بازیکنی مهم برای یوپن تبدیل شوم. آماده بازی و تمرین برای تیم جدیدم هستم.

کریستوف هنکل، مدیر باشگاه  بلژیکی هم درباره خرید جدید تیمش گفت: پورعلی‌گنجی در تیم ملی کشورش و باشگاه‌هایی در سطح اول ایران و چین مهره‌ای کلیدی بوده و با وجود تنها 26 سال سن، تجربیات و مهارت فراوانی دارد. از جذب مرتضی خوشحال هستیم و اطمینان داریم به ما در قدرتمندتر شدن خط دفاعی کمک شایانی خواهد کرد.به بازیکن جدیدمان خوشامد می‌گوییم.

نظر شما