شناسهٔ خبر: 27420556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقابل برانکو و گواردیولای ایران برای حفظ صدر لیگ/ دربی اصفهان با بازی مسلمان - قلعه نویی!

پرونده هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار بسته می‌شود و پرسپولیس به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرونده هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار بسته می‌شود و پرسپولیس به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان/ جمعه ساعت 20:30

شاگردان برانکو هفته گذشته برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند که سکوهای ورزشگاه تختی اهواز متشنج بود و شاهد درگیری و سنگ پرانی از سوی هواداران 2 تیم بود.

سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان های پرسپولیس بعد از پایان بازی اعلام کردند که رئیس کانون هواداران پرسپولیس در اتفاقات رخ داده در ورزشگاه ها مقصر اصلی است و خواستار برخورد با او شدند. البته گرشاسبی در حاشیه تمرین سرخپوشان پایتخت سعی کرد که این 3 نفر را با یکدیگر آشتی بدهد تا تیم دچار مسائل حاشیه ای نشود.

به هر حال در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مشخص می شود که اختلافات لیدرها با بازیکنان پرسپولیس حل شده است یا همچنان شاهد جو ناآرام در سکوها خواهیم بود.

علاوه بر این سرخپوشان پایتخت قصد دارند با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی از سد تیم نفت مسجد سلیمان عبور کنند تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کنند.

گادوین منشا مهاجم پرسپولیس مصدومیتش برطرف شده است و می تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی جنوبی ها با تساوی بدون گل متوقف شد و با 2 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

این تیم قصد دارد تا با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تاکنون 2 بار در لیگ چهاردهم با هم بازی کردند که هر 2 مرتبه با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

مرحوم هادی نوروزی و حامد محمودی گلزنان بازی اول این 2 تیم بودند و در بازی دوم هم پرسپولیس با گل های عالیشاه و علیپور از حریف خود جلو بود که در دقیقه 91 با گلزنی رضا کرملاچعب بازیکن نفت مسجد سلیمان این بازی با  نتیجه مساوی به پایان رسید.

عبداله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان هم  تاکنون عملکرد ضعیفی برابر تیم پرسپولیس داشته  و در 9 بازی برابر سرخپوشان پایتخت شکست خورده است.

تقابل پروفسور و گوادیولای وطنی به جذابیت این بازی می افزاید.

تاپ ۷ صبح /////////// پرسپولیس در اندیشه تثبیت صدرنشینی در آزادی/ دربی با طعم گز اصفهان/ شاگردا شفر به دنبال دومین برد

ذوب آهن –سپاهان/ جمعه ساعت 20:15

دربی اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

2 تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان در حالی در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر می روند که شرایط یکسانی دارند و با 5 امتیاز و به علت تفاضل گل در رده های سوم وششم قرار دارند.

دربی اصفهان همواره از حساسیت و یژه ای برخوردار بوده است و هر 2 تیم اصفهانی تلاش می کنند تا در این بازی، برنده از زمین مسابقه خارج شوند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان تاکنون 34 بار در دربی اصفهان بازی کردند و  روز جمعه برای سی و پنجمین مرتبه به مصاف یکدیگر می روند.

این 2 تیم اصفهانی  برای پنجمین بار در مردادماه  به مصاف یکدیگر می روند که 3 برد سهم سپاهان و یک پیروزی سهم ذوب آهنی ها بوده است. زردپوشان اصفهانی 7 گل به همشهری خود زدند  و یک گل هم دریافت کردند.

به هر حال جدال قلعه نویی و نمازی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

تاپ ۷ صبح /////////// پرسپولیس در اندیشه تثبیت صدرنشینی در آزادی/ دربی با طعم گز اصفهان/ شاگردا شفر به دنبال دومین برد

تراکتورسازی-سایپا/ جمعه ساعت 19:45

تیم فوتبال تراکتورسازی هفته گذشته برابر استقلال تهران با نتیجه 3 برصفر شکست سنگینی را متحمل شد و  با 2 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

بازی تراکتورسازی برابر استقلال با حاشیه هایی همراه بود و شاهد درگیری و سنگ پرانی از سوی هواداران 2 تیم در ورزشگاه آزادی بودیم و کمیته انضباطی قرار است این پرونده را رسیدگی کند.

تراکتورسازی با وجود بازیکنان گران قیمتی که گرفته است تاکنون در لیگ برتر ناکام بوده است و نتوانسته انتظارات اهالی فوتبال و هواداران این تیم را برآورده کند.

تراکتوری ها معتقدند که تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان داشتند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی دست یابند.

هواداران تراکتورسازی در بازی نخست لیگ برتر به علت محرومیت نتوانستند تیم محبوب خود را تشویق کنند و برای اولین بار قرار است روز جمعه در ورزشگاه حضور یابند تا به تشویق تیم خود بپردازند.

خط دفاع تراکتورسازی در بازی برابر استقلال اشتباهات زیادی مرتکب شد و باید دید توشاک برنامه ای برای رفع نقاط ضعف تیمش در نظر گرفته است یا نه!

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم در بازی با استقلال نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران تراکتورسازی را برآورده کند و توشاک هم به این موضوع اذعان کرد که بازی دادن به این 2 بازیکن ملی پوش  زمانی که تازه به این تیم اضافه شده اند اشتباه بوده است.

باشگاه تراکتورسازی یک مهاجم اسکاتلندی جذب کرده است و باید دید این بازیکن می تواند کمک حال این تیم تبریزی باشد یا نه!

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند و با 4 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

آنها قصد دارند با کسب 3 امتیاز بازی برابر تراکتورسازی جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و سایپا تاکنون 17 مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که 7 بازی را تراکتورسازی پیروز شده است و فقط 1 بار نارنجی پوشان موفق به شکست تراکتورسازی شدند. همچنین 8 بازی این 2 تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تاپ ۷ صبح /////////// پرسپولیس در اندیشه تثبیت صدرنشینی در آزادی/ دربی با طعم گز اصفهان/ شاگردا شفر به دنبال دومین برد

صنعت نفت آبادان –استقلال خوزستان/ جمعه ساعت 20:30

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دربی جنوبی ها روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند.

برزیل ایران هفته گذشته برابر پدیده با نتیجه 1بر صفر شکست خورد. این تیم آبادانی قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم آبادانی شکست هفته قبل را جبران کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

درآن سوی میدان، تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود با تساوی بدون گل متوقف شد و با 2 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

این تیم برای اینکه وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت اما کار سختی در آبادان پیش رو دارد.

تاپ ۷ صبح /////////// پرسپولیس در اندیشه تثبیت صدرنشینی در آزادی/ دربی با طعم گز اصفهان/ شاگردا شفر به دنبال دومین برد

بیشتر بخوانید: 

اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

برنامه هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

کابوس بوشهر برای استقلال تکرار شد/ صعود فولاد به جمع مدعیان

انتهای پیام/

نظر شما