شناسهٔ خبر: 27420429 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت‌گردی

افراد علاقمند به طبیعت گردی نیاز به بازه‌ی گسترده‌ای از ملزومات دارند که هدیه گرفتن هرکدام از آنها می‌تواند، برایشان خوشحال کننده باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اهل طبیعت گردی باشید یا به آن علاقه داشته باشید به خوبی می‌دانید که ماجراجویی و پا گذاشتن در دل طبیعت نیاز به ملزومات و وسایلی دارد که وجود آنها می‌تواند در سفرهای ماجراجویانه بسیار مفید و کارآمد باشد.
۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی
 
این وسایل از طرفی هم می‌توانند هدیه‌های بسیار خوبی برای افراد علاقمند به طبیعت گردی باشند. این روزها هربار که می‌خواهیم بنا به مناسبتی برای دوست یا عزیزی یک هدیه تهیه کنیم، مجبوریم ساعت‌ها فکر کنیم تا به گزینه‌ای مناسب برسیم. گزینه‌ای که هم با بودجه‌ی ما مطابقت داشته باشد و هم مطابق نیازهای فرد گیرنده‌ی هدیه باشد.
 
خوشبختانه افراد علاقمند به طبیعت گردی نیاز به بازه‌ی گسترده‌ای از ملزومات دارند که هدیه گرفتن هرکدام از آنها (حتی بیش از یک بار) می‌تواند برایشان خوشحال کننده باشد. وسایلی با تنوع گوناگون و بازه‌ی قیمتی گسترده که دست ما را برای خرید یک هدیه‌ی دوست داشتنی باز می‌گذارند. از یک چادر مدرن و مقاوم در برابر باد و باران گرفته تا یک ست قاشق و چنگال سفری، وسایلی هستند که این‌ گونه افراد به آنها نیاز دارند و از داشتن کلکسیونی از آن‌ها خوشحال می‌شوند. بیایید با هم نگاهی به چند هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی و ماجراجویی بیندازیم.
 
۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی
۱ – چادر

برای افراد علاقمند به طبیعت گردی چادر یکی از جدی‌ترین ملزومات است. چادر خوب می‌تواند از کاربر خود در برابر حرارت، باد، باران و خطر حشرات و جانوران محافظت کند. چادر یک هدیه‌ی خوب برای افراد اهل طبیعت گردی و انتخابی مناسب برای سفرهای دسته‌جمعی خانوادگی و دوستانه‌ی شماست.

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی

۲ – منقل تاشو سفری
بسیاری افراد اعتقاد دارند کباب خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین غذا برای روزهای طبیعت گردی و گردش است. حتما شما هم بارها با تکه‌های سنگ و شاخ و برگ درختان بساط کباب‌پزی را علم کرده‌اید. اما حالا با یک منقل سفری تاشو پروسه‌ی آماده کردن کباب بسیار راحت‌تر از قبل شده است. منقل تاشو سفری با توجه به ابعاد کوچک و ساختار تاشویی که دارد، به سادگی قابل جابجایی و جا گرفتن در فضاهای محدود مانند صندوق عقب اتومبیل است.

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی

۳ – صندلی سفری تاشو
یک صندلی راحت و جمع و جور برای افراد علاقمند به طبیعت گردی. اگر سفر به دل طبیعت و مناطقی که امکاناتی کمی دارند جزء علائق شما باشد بدون شک به یکی از این صندلی‌ها احتیاج خواهید داشت.

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی

۴ – یخدان مسافرتی
همراه داشتن حجم قابل توجهی یخ و خنک نگه داشتن مواد غذایی یکی از دغدغه‌های اصلی افراد علاقمند به طبیعت گردی و سفرهای ماجراجویانه است و سال‌هاست یخدان‌های مسافرتی این وظیفه‌ی مهم را بر عهده دارند. از سال‌ها قبل یخدان‌های یونولیتی به عنوان تنها انتخاب برای نگه‌داری طولانی مدت یخ و مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما یخدان‌های پلاستیکی دو جداره با مقاومت و کیفیت ساخت بالاتر در حال جای‌گزینی با یخدان‌های قدیمی هستند.

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی

۵ – اجاق سفری
اجاق‌های خوراک‌پزی سال‌هاست جای ثابتی در میان ملزومات کوه‌نوردان و افراد اهل طبیعت گردی دارند. آماده سازی یک نوشیدنی داغ یا یک وعده غذای گرم در سفرهای ماجراجویانه اهمیت زیادی دارد و به افراد طبیعت گرد اجازه می‌دهد غذا و البته انرژی مورد نیاز خود را به دست بیاورند. اجاق خوراک‌پزی سفری با کاربردهای متعدد، به سادگی امکان گرم کردن غذا، پخت و پز و آماده سازی نوشیدنی‌های داغ را در گردش و مسافرت فراهم می‌کند .

۶ – بسته نجات 
بسته‌های نجات مجموعه‌های کوچک اما کاربردی به شمار می‌روند که می‌توانند در مواقع بروز خطر یا شرایط سخت افراد طبیعت گرد را تا رسیدن به شرایط امن و استاندارد یاری کنند. حداقل وسایلی که یک بسته‌ی نجات کامل باید داشته باشد، ابزاری برای خشک‌ماندن، گرم نگه‌داشتن بدن و منبعی برای اعلام خطر است.

۸ هدیه‌ی مناسب برای افراد علاقمند به طبیعت گردی

۷ – کیسه خواب
حتی تصور شب‌مانی در محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهر هم می‌تواند برای بسیاری از افراد آرامش به همراه داشته باشد. کوهنوردی، طبیعت گردی و سفر همگی راه‌های بسیار خوبی برای دور بودن از استرس زندگی مدرن هستند و می‌توانند به خوبی برای یافتن آرامش درونی کاربردی باشند. برای این دسته از فعالیت‌ها وسایلی وجود دارد که کمک می‌کنند تا بتوان راحت‌تر به انجام آن‌ها پرداخت. یکی از این وسایل که اهمیت بسیار بالایی هم دارد و جزو وسایل اصلی در هر کوله‌پشتی در زمان طبیعت گردی و کوهنوردی محسوب می‌شود، کیسه خواب است.

۸ – بی‌سیم آنالوگ
اگر شما هم تجربه‌ی سفر به کویر، کوهستان یا هر سفر ماجراجویانه‌ای به دل طبیعت را داشته باشید، بدون شک نیاز به یک دستگاه ارتباطی برای افراد حاضر در آن سفر را احساس کرده‌اید. بی‌سیم‌های کوتاه‌برد سال‌هاست که علاوه بر کارگاه‌های ساختمانی، محیط‌های گسترده‌ی کارخانه و مکان‌هایی از این دست، در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های ارتباطی مجاز برای کاربری‌های مختلف از جمله طبیعت گردی است و علاوه بر دل طبیعت می‌تواند در کلیه ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارت دولتی و خصوصی، پیمانکاران ساختمانی، هیأت‌های ورزشی، کارخانه‌ها، مراکز تجاری، گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما