شناسهٔ خبر: 27419861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

آبادان مهد و خاستگاه فوتبال ایران است/از استقلال خوزستان در این فصل بیشتر خواهید شنید

داریوش یزدی گفت: تیم ما جوان است و آینده دار. قطعا در آینده از تیم ما بیشتر خواهید شنید. صنعت نفت نیز تغییرات زیادی داشته است. اعتقاد دارم آنها در نتیجه گیری هم کمی بد شانس بوده اند.

صاحب‌خبر -

از مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تشکر می کنم

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در همین ابتدا از مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در این چند روز گذشته بخشی از مشکلات مالی باشگاه را مرتفع ساختند تا بتوانیم درصدی از قرار بچه ها را پرداخت کنیم، تشکر می کنم.

از تیم ما بیشتر خواهید شنید

وی گفت: تیم ما جوان است و آینده دار. قطعا در آینده از تیم ما بیشتر خواهید شنید. صنعت نفت نیز تغییرات زیادی داشته است. اعتقاد دارم آنها در نتیجه گیری هم کمی بد شانس بوده اند.

هوادران آبادان از فهم فوتبالی بالایی برخوردارند

یزدی با توجه به محرومیت تماشاگران نفت از  فصل گذشته، افزود:  هواداران آبادان از فهم فوتبالی بالایی برخوردار هستند. امیدوار هستم فردا بتوانیم بازی زیبا و تماشگر پسندی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اضافه کرد:  بازیکنان آبادان و خوزستان از پتانسیل بالایی برخوردا هستند. اما باید همگام با این پتانسیل در حوزه های دیگر نیز پیشرفت کند تا بتوانیم مثل گذشته حرف اول را در فوتبال کشور بزنیم. 

خشونت در ورزشگاه‌ها محکوم است

یزدی در پایان با عنوان اینکه خشونت در ورزشگاه ها فقط مختص خوزستان نیست و باید در این خصوص ریشه یابی کرد، افزود: ما مخالف خشونت در ورزشگاه‌ها هستیم. اما رسانه ها اتفاقات دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران را بیش از پیش بزرگنمایی کردند که این باعث شد بازی زیبای ما در هفته گذشته به چشم نیاید.این روزها خشونت روی سکوها فقط مختص اهواز نیست در تهران و شهر های دیگر نیز اتفاق می افتد. باید مسئله ریشه یابی و آسیب شناسی شود. 

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان از هفته ی چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه ازساعت20:30در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار یکدیگر می روند.

نظر شما