شناسهٔ خبر: 27419854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فولاد:عده ای نمی خواهند به آرامش برسیم

اهواز – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی فوتبال 90 دقیقه است اما عده ای با راه انداختن جو منفی در ورزشگاه نمی خواهند ما به آرامش برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی پنجشنبه شب بعد از پیروی فولاد مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار در نوع خود 6 امتیاز داشت و من این برد با ارزش را به آن هایی که قلبشان با ماست و از تیم و سرمایه‌ های خودشان حمایت می ‌کنند تقدیم می کنم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که روند خوب ما از بازی با نفت مسجد سلیمان شروع شد و در این بازی چندین موقعیت گل ایجاد کردیم افزود: متاسفانه همان طور که به یاد دارید سال گذشته هم از همان اوایل لیگ به من توهین کردند اما مسئولین ورزشگاه هیچ گونه برخوردی با آن ها نکردند.
وی گفت: فوتبال90 دقیقه است و تماشاگران باید حوصله به خرج داده و تیمشان را تا آخر تشویق کنند.
وی با اشاره به این که هوادار واقعی اعتراض می ‌کند اما توهین نمی ‌کند افزود: من سرمایه خوزستان هستم و پله ‌پله بالا آمدم تا به اینجا رسیدم، مگر می‌ شود من فوتبال را نفهمم و آن ها بفهمند.
وی گفت: معتقدم این ها طرفدار فوتبال خوزستان نیستند زیرا اگر خوب بازی نمی ‌کردیم این همه موقعیت ایجاد نمی ‌کردیم.
پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد خداحافظی از فوتبال را داشته است، گفت: با این شرایط نمی‌شود کار کرد و قصد خداحافظی داشتم اما به خاطر بازیکنانم برگشتم چون نمی ‌خواستم پشت ‌شان را خالی کنم.
وی اظهار داشت: پارسال هم بعد از دیدار با پیکان می‌ خواستم بروم، اما هیأت مدیره حمایت کرد و کار را ادامه دادم.
وی با بیان این که اگر این رفتار همچنان روی سکوها ادامه داشته باشد، شکایت می ‌کنم افزود: عده ‌ای تنها برای تخریب به ورزشگاه می‌آیند و قصد حمایت از تیم را ندارند.
وی افزود: من نمی گویم که هواداران از من حمایت کنند، اما از بازیکنان حمایت کنند زیرا وقتی به من هجمه می‌آورند، بازیکنان عصبی می‌شوند و خوب کار نمی ‌کنند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این مطلب که اگر من بروم کدام یک از مربیان بومی حاضر به آمدن در تیم فولاد هستند گفت: من، ویسی و یزدی آخرین مربیان بومی استان هستیم که هر کدام از ما بروند، فرد دیگری جایگزین نمی شود.
وی اضافه کرد: اگر امروز هم می ‌باختیم باز هم از بازیکنانم تشکر می‌ کردم، چون مطمئن هستم که هیچ‌ کدام از بازیکنان کم ‌کاری نمی‌کنند.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و نساجی قائم شهر با پیروزی 2 بر یک فولادی ها به پایان رسید.
9879/6064

نظر شما