شناسهٔ خبر: 27419482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی: می توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: می توانستیم قبل و بعد از گل تساوی پیکانی ها ، گلزنی کرده و نتیجه دیدار را تغییر کنیم.

صاحب‌خبر -

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از تساوی تیمش برابر پیکان تهران گفت:به غیر از 20 دقیقه پایانی مسابقه که تیم فوتبال پیکان برای گلزنی تلاش های خوبی را انجام می داد ، توانستیم بازی خوب و قابل احترامی را به نمایش بگذاریم و از تلاش بازیکنان تیمم راضی هستم .

کریمی ادامه داد:با احترام نسبت به تیم فوتبال پیکان باید بگویم به هیچ وجه از نتیجه پایانی این دیدار راضی نبوده و به شدت عصبی هستم .ما می توانستیم قبل و بعد از گل تساوی پیکانی ها ،  گلزنی کرده و نتیجه دیدار را نیز عوض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد:تعدادی از بازیکنان تیممان که دارای سابقه حضور در دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند، در حالی که موقعیت های خوبی را برای گلزنی به دست آورده بودند ، توپ را وارد دروازه حریفمان نکردند و عاقبتش این نتیجه شد.اما در  مجموع دیدار 2 تیم خوب بود و ما با برنامه ریزی خوبی که برای این دیدار انجام داده بودیم  در این دیدار حضور یافتیم و توانستیم نتیجه خوبی نیز به دست آوریم.

کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در ارتباط با عملکرد داوری بیان کرد :داور تلاش بسیاری را برای تسلط کافی بر دیدار انجام داد اما نتیجه ای نگرفت و به نظر شخصی من نقطه ضعف او کمک داور اولش بود. من کمک داور اول را نمی شناسم اما باید بگویم قضاوت ضعیفی داشته و در آینده نیز بی شک مشکلاتی را در دیدار های فوتبال ایجاد خواهد کرد. او باید برای پیشرفتش همکاری با داور وسط زمین را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:نصیرزاده: مسئولان سازمان لیگ مانع تغییر اسم تیم فوتبال ما می‌شوند

انتهای پیام/

اظهارات کریمی پس از تساوی برابر تیم فوتبال  پیکان

نظر شما