شناسهٔ خبر: 27419438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

التهابات جامعه محصول فضای مجازی و تلگرامی است

نماینده مردم لنگرود در مجلس التهابات جامعه را محصول فضای مجازی و تلگرامی دانست و گفت: در کنوانسیون خزر صحبتی از تقسیم حدود مرزی نبود حتی ۱۰ مایل دیگر برای ماهیگیری به کشور ما تعلق گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس در شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری گیلان امروز (۲۵ مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط و فضای موجود در جامعه، مسئولان ادارات در جریان باشند که  امسال منابع مالی دولت تا الان از هر سالی بهتر است و مسئولان ادارات پیگیر مطالبات باشند‌.



وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه اول امسال ۲۳ هزار میلیارد تومان پول به پروژه های عمرانی کشور تزریق شد، اظهار کرد: در پروژه های ملی و استانی این برش استان و شهرستان است که باید پیگیر  مطالبات باشند.


لاهوتی با بیان اینکه در قانون بودجه، نفت ۵۵ دلار محاسبه شد در حالی که خوشبختانه متوسط فروش ما نزدیک ۷۰ دلار است، افزود: فضای روانی جامعه اهمیت فراوانی دارد و باید در این ایام همه به فضای روانی جامعه کمک کنیم.


نماینده مردم لنگرود در خصوص کنوانسیون خزر  و التهابات و ایجاد فضای روانی خاص در فضای مجازی، گفت: در کنوانسیون خزر صحبتی از تقسیم حدود مرزی نبود و حتی مشخص شد که هر کشوری تا ۱۵ مایل حق استفاده داخلی دارد و علاوه بر آن ۱۰ مایل دیگر برای ماهیگیری به کشور ما نیز تعلق گرفت.



لاهوتی در این جلسه مدیریت خوب، صبر و حوصله و روحیه تلاش محمدی ( معاون سابق فرمانداری لنگرود و سرپرست اداره کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان)  را ستودنی دانست و افزود: بسیار خرسندیم که یک لنگرودی به لنگرودی های مدیریتی استان اضافه شد.

 

نظر شما