شناسهٔ خبر: 27419070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

دولت اجازه رکود در چرخه سازندگی کشور را نمی دهد

سمنان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت که یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید، حفظ پویایی طرح ها و در گردش بودن چرخ سازندگی در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، عباس آخوندی در نشست شورای اداری شهرستان دامغان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: حفظ حیات و جلوگیری از راکد شدن فعالیت کارگاه های عمرانی هدف اصلی دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی است.
وی یادآورشد: زنده نگهداشتن کارگاه های عمرانی از موارد مورد تاکید دولت تدبیر و امید است به گونه ای که با وجود تمام مشکلات اقتصادی، اجازه راکد شدن به طرح ها را ندهیم و نخواهیم گذاشت طرح های مهم کشور از نفس بیفتد.
وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: دولت تدبیر و امید با تمام فشارهای بین المللی امیدوار است که در آینده ای نزدیک با تدبیر، همکاری قوا و پشتیبانی ملت، این شرایط سخت را در کشور پایان داده و مشکلات را پشت سر بگذارد.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امیدواریم هرگز چرخ سازندگی کشور متوقف نشود و فعالیت های اجرایی در تمام نقاط کشور فعال بماند، یکی از این طرح های مهم محور اتصال شمال به جنوب است که باید به سرانجام برسد.
به عقیده وی، استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
آخوندی افزود: شهرستان دامغان شهری تاریخی و دارای ارزش بالایی است که امیدواریم با انجام طرح بازآفرینی به پویایی بافت تاریخی کمک بیشتری کنیم.
وزیر راه و شهرسازی، سید شهاب الدین چاوشی استاندار، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان، عصر امروز با حضور در شهرستان دامغان از اجرای قطعه اول محور دامغان- معلمان و بافت تاریخی شهرستان و حوزه علمیه امام صادق (ع) بازدید کرد.
عباس آخوندی در سفری دو روزه تقاطع غیرهمسطح مومن آباد در شهرستان سمنان را افتتاح می کند و در شهرستان های شاهرود و دامغان از چند طرح بازدید کرد.
9856/

نظر شما