شناسهٔ خبر: 27418591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر ارتباطات:

تلاش دولت برای حفظ قدرت خرید مردم/ بسته حمایتی تدوین می‌شود

بوشهر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش دولت برای حفظ قدرت خرید مردم خبر داد و گفت: دولت بسته‌های ویژه‌ای را برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های کم درآمد تدوین می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری‌جهرمی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه قشر ضعیف جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه افراد با حقوق ثابت با افزایش تورم به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: دشمن با این اقدامات خود دنبال ایجاد فشار اقتصادی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مردم همواره وفادارای خود به این نظام و انقلاب را ثابت کرده‌اند، ادامه داد: دولت بسته‌های ویژه‌ای را برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های کم درآمد تدوین می‌کند تا قدرت خرید مردم افزایش یابد.

وی از تلاش ویژه دولت برای رفع موانع و رونق کسب و کار در سطح کشور خبر داد و افزود: مردم در صورتی که مشاهده کنند مسئولان تلاشی برای رفع مشکلات ندارند، ناامید می‌شوند و مسئولان باید ارتباط خود با مردم را تقویت کنند.

آذری جهرمی تصریح کرد: یکی از تهدیدهای مهم در عرصه اقتصادی افزایش بدهی شرکت‌ها، موسسات و مغازه‌های بزرگ است که این بدهی‌ها باعث معوق شدن حقوق کارگران می‌شود و باید در این زمینه حمایت لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه شهرهای استان بوشهر تحت خدمات پهن باند موبایل قرار گرفتند خاطرنشان کرد: توسعه قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر انجام شده و سال گذشته ۳۸۹ سایت نسل چهارم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر نصب و راه اندازی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای پنج طرح در قالب ۴۴ پروژه برای نیمه دوم امسال در استان بوشهر گفت: زیرساخت لازم برای تجهیز دیتا سنتر در استان فراهم می‌شود تا زمینه توسعه کسب و کارهای نو پا افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ابزار استراتژیک خود یعنی پول و منابع ارزی در حال درگیری با شرق آسیا، چین، روسیه، اروپا و ترکیه است، اظهار داشت: کشورهای جهان در برابر سلاح استراتژیک آمریکا به سطح بیداری رسیده‌اند.

آذری جهرمی با اشاره به افزایش استقراض دولت آمریکا از صندوق رزرو مالی و ارزی اضافه کرد: با این رفتارها چینی اقتصاد آمریکا ترک برداشته و آثار این تصمیم‌گیری‌ها به خودشان باز می‌گردد.

نظر شما