شناسهٔ خبر: 27417992 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

باشگاه اوئسکا: پرونده نقل‌وانتقالات ما با آمدن قدوس بسته می‌شود/ او باید به اسپانیا بیاید

باشگاه اوئسکای اسپانیا با انتشار مدارکی از قراردادش با همتای سوئدی و سامان قدوس اعلام کرد، این ملی‌پوش ایرانی باید به اسپانیا برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت آفتون‌بلاد سوئد، با توجه به گزارش رسانه‌های اسپانیایی باشگاه اوئسکا اطمینان دارد که سامان قدوس را به خدمت خواهد گرفت و آنها با توجه به داشتن مدارکی از توافق با باشگاه اوسترشوندس سوئد، از این انتقال خبر دادند.

 

در همین رابطه باشگاه اوئسکا امروز (پنجشنبه) نشست خبری برگزار کرد تا موضوع انتقال سامان قدوس از تیم اوسترشوندس سوئد روشن‌تر شود.

 

امیلو وگا، مدیر ورزشی باشگاه اوئسکای اسپانیا در این نشست خطاب به خبرنگاران گفت: تمام مدارک موجود نزد ما از جمله ایمیل باشگاه اوسترشوندس سوئد قانونی هستند که نشان می‌دهند قرارداد باشگاه اوئسکا با همتای سوئدی و سامان قدوس معتبر است. هر دو باشگاه با هم قرارداد دارند و باشگاه اوئسکا امیدوار است این مشکل حل شود. پرونده نقل‌وانتقالات ما با آمدن سامان قدوس بسته خواهد شد.

 

وی سپس با نشان دادن ایمیل دریافتی از سوی باشگاه اوسترشوندس سوئد افزود: باشگاه اوئسکا برای فراهم کردن سفر سامان قدوس به اسپانیا از باشگاه اوسترشوندس سوئد مجوز قانونی داشت. قرار بود او به باشگاه بیاید، از آن بازدید کرده و سپس قراردادش را امضا کند. البته باشگاه اوسترشوندس سوئد از نوع سفری که سامان قدوس به اسپانیا داشت چندان راضی نبود و تلاش می‌کنیم این شرایط را بهتر کنیم. ما خوش‌بین هستیم که این بازیکن (سامان قدوس) در شرایط طبیعی به باشگاه ما بیاید.

 

این صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اوئسکا اسپانیا در حالی مطرح شد که دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس یکشنبه شب گذشته از موافقت با پیشنهاد ۳.۵ میلیون یوریی رن فرانسه برای انتقال سامان قدوس به این باشگاه خبر داد و منکر هرگونه قراردادی با باشگاه اسپانیایی شد. البته امروز رسانه‌های فرانسوی از انصراف تیم رن فرانسه برای جذب سامان قدوس با توجه به تهدید باشگاه اوئسکای اسپانیا برای شکایت به فیفا خبر دادند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما