شناسهٔ خبر: 27417952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند

رودسر- معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به ظرفیت های شهرستان رودسر از مسئولان خواست برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، علی اصغر جمشید نژاد بعدازظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار رحیم آباد که در کتابخانه عمومی شهید محمدیان شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق نیازها و خواسته های به حق مردم همه باید تلاش کنیم.

وی افزود: از تمامی توان و ظرفیت، حاکمیت و مشارکت مردم  برای کاهش مشکلات جامعه باید بهره گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه مئولان باید پاسخگو مطالبات مردم و مشکلات آنها باشند، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در حوزه اقتصادی از شرایط مطلوبی برخوردار نیسیتم باید از روش ها و راهکارهای جدید برای حل مشکلات استفاده کنیم.

جمشید نژاد در ادامه با اشاره به اینکه با استفاده از برنامه توسعه روستایی شرایط بهتری را ایجاد خواهیم کرد، تصریح کرد: تسهیلات خوبی برای توسعه روستایی در نظر گرفته شده تا زمینه بهبود شرایط معیشت مردم و نیز توسعه روستا فراهم شود.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری رودسر نیز با بیان اینکه خدمت کردن خلق زمینه ساز رضایت خداوند متعال است، اظهارکرد: پشتکار و تلاش یک مدیر برای خدمات رسانی به مردم زمینه ساز موفقیت آن مدیر می شود.

علی وارسته با اشاره به اینکه مسئولان این شهرستان باید برای رفع مشکلات حادثه دیدگان سیل کاکرود تلاش کنند، افزود: توجه به مقوله گردشگری، راه اندازی بازارچه محصولات حوزه اشکورات از مهم ترین اولویت های بخشدار رحیم آباد است.

بخشدار جدید رحیم آباد در این مراسم با اشاره به شرایط حساس کشور، گفت: امیدواریم بتوانیم از فرصت مسئولیت برای خدمات رسانی استفاده کنیم.

فرشاد شریفی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای توسعه بخش رحیم آباد، گفت: با توجخ به کمبود اعتبارات باید با برنامه ریزی مناسب زمینه های توسعه این بخش را فراهم کنیم.

در پایان از زحمات منصور سعادت بخشدار سابق رحیم آباد قدردانی و فرشاد شریفی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

نظر شما