شناسهٔ خبر: 27417190 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طرح «هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

خبرگزاری میزان- مسئول طرح «هر هیأت یک نمایشگاه کتاب»، اجرای این طرح را گامی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و گفتمان انقلاب اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، بیات احمدی عصر امروز در نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در قم گفت: سال گذشته اولین سال اجرای طرح (هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب) در بسیج دانشگاه امام صادق برگزار شد و با حضور ۴۰ هیأت برگزار شد؛ هدف این طرح، ترویج و توسعه گفتمان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یکی از کار‌های اصلی که در این طرح انجام شد، آن بود که کتاب‌های موضوع محور در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرد؛ در این زمینه کتاب‌هایی در انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) تولید شده است و همچنین کتاب‌های دیگر انتشاراتی‌ها نیز بررسی و جذب شد.

مسئول طرح (هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب) بیان کرد: پس از جذب درخواست‌ها کتاب‌ها طبقه بندی و توزیع می‌شود؛ این کتاب‌ها به شکل مدت دار تحویل داده می‌شود تا بتوانند کتاب‌ها را به فروش برسانند.

وی گفت: ۳۰ درصد تخفیف از سوی بسیج دانشجویی و ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف کلی نیز روی این کتب اعمال می‌شود؛ این کتب به شکل خانواده پسند و سؤال محور تدوین شده است و می‌تواند در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما