شناسهٔ خبر: 27416271 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هلاکت شمار زیادی از متجاوزان سعودی در عملیات نیروهای یمنی

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره ، شمار زیادی از مزدوران سعودی در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در استانهای نجران و جیزان و عسیر در جنوب عربستان به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند و مقادیر زیادی از ادوات جنگی آنان منهدم شد.
یک منبع نظامی گفت شماری از مواضع نظامی مزدوران ارتش سعودی در غرب موضع نظامی السدیس در نجران به کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در آمد و شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند.
همچنین شماری از مزدوران ارتش سعودی در حمله نیروهای یمنی به یکی از مواضع آنان در نزدیکی کوههای علیب در نجران به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.
رزمندگان یمنی دو حمله گسترده مزدوران را به موضع نظامی السدیس در نجران که با پشتیبانی هوایی صورت گرفت ، دفع کردند که این عملیات به کشته یا زخمی شمار زیادی از مزدوران و انهدام یک دستگاه خودرو نظامی منجر شد.
مکان تجمع مزدوران در غرب السدیس نیز هدف حمله قرار گرفت.
رزمندگان یمنی پیشروی مزدوران ارتش سعودی را به سوی برخی مواضع در شرق کوه الدود در جیزان دفع کردند . رزمندگان یمنی در مسیر مزدوران سعودی در شرق کوه دود که در تلاش برای پیشروی بودند کمین کردند که به سردرگمی مزدوران منجر شد و آنان را مجبور به فرار کرد.
تک تیراندازان یمنی هفت مزدور را در شرق کوه الدود هدف قرار دادند. مواضع نظامیان سعودی در نعشاو و نزدیکی کوه های الدود و دخان گلوله باران شد.
جنگنده های متجاوزان سعودی آمریکایی نیز دو بار مواضع نیروهای یمنی را در جبل تویلق در جیزان بمباران کردند. مواضع سربازان سعودی با موشک هدایت شونده در قله حسن در ربوعه در عسیر گلوله باران شد.
دو دستگاه خودرو نظامی حامل مزدوران در میدی در استان حجه منهدم شد.

نظر شما