شناسهٔ خبر: 27416146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ابعاد تازه درباره شایعه نقش آقای مجری در قرارداد تبلیغاتی کی‌روش/ مافیای ورزش سیما در پس پرده؟

ورزش > فوتبال ملی - خبر عجیبی در 24 ساعت گذشته فضای ورزش ایران را پر کرده است. اینکه یک مجری سرشناس و همسرش در قرارداد تبلیغاتی کارلوس کی روش با یک بانک نقش داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خبر نقش داشتن یک مجری در قرارداد تبلیغاتی کارلوس کی روش با بانک سامان ، از همان ابتدا مثل بمب صدا کرد و پیچید. اولین کدها می توانست به سوی مجریان سرشناس حامی کی روش مثل عادل فردوسی پور باشد اما کدهایی در این خبر داده شده بود که خیلی سریع این نقش را منتفی می کرد.
همان طور که خبرآنلاین در گزارشی به این خبر پرداخت ، بعد از این انگشت اتهام به سوی مجریان غیرورزشی گرفته شد. در این بین کدها به سمت مجری جوانی بود که در یکی از بخش های ورزشی و پخش فوتبال های مستقیم ، یک اپلیکیشن خدمات افزوده بانکداری را تبلیغ می کرد. (اینجا) اما آنچه در ماه های گذشته مطرح شده بود ، قرارداد کی روش را یکی ازچهره های قدیمی تبلیغات ورزشی که پیشتر تبلیغات محیطی لیگ را بر عهده داشته است و مالک رستورانی سرشناس در خیابان فرشته تهران ، بسته.
این هم چیز عجیبی نبود که او درصدی از این قرارداد گرفته باشد . یا حتی اگر مجری اشاره شده یا هر شرکت تبلیغاتی دیگری این قرارداد را می بستند و به چنین درآمدی می رسیدند.
حالا اما جزئیاتی جدید از این ماجرا برای اولین بار منتشر می شود که می تواند نشان از یک تسویه حساب با این زوج جوان در تلویزیون باشد.
ماجرا این است که قرارداد تبلیغاتی بانک سامان با کارلوس کی روش با هولدینگ مالی سامان و برند بانک سامان را تعریف می کند
ولی این شرکت یکی از این شرکت های خدمات افزوده مالی سه رقمی را دارد که از اتفاق کار رسانه ای اش را دفتر تبلیغاتی همسر این مجری جوان انجام می دهد. این ارتباط با بخش کوچکی از این هولدینگ که ارتباطی به قرارداد کی روش نداشته ،دستاویزی شده برای ساختن شایعه نقش این زوج با قرارداد کی روش و بانک یادشده که هر دوی آنها در گفت و گو با خبرآنلاین به صراحت داشتن کوچکترین نقشی در این زمینه را تکذیب کردند و گفتند حتی حاضرند هر کسی سندی درباره این همکاری داشته باشد را منتشر کند و آنها برایش پاسخگو باشند.
آنها که به تازگی ساخت یک برنامه فوتبالی جدید را با پارامترهایی متفاوت از برنامه های رایج فوتبالی تلویزیون آغاز کرده اند ، درحالی که خیلی شفاف هر نوع ارتباط با قرارداد کارلوس کی روش و حتی ملاقات با سرمربی را تکذیب می کنند یکباره با چنین شایعه ای روبرو شده اند.
البته در همه سال های گذشته این جو درباره بسیاری از برنامه هایی که خارج از هسته مرکزی تصمیم سازی برای گروه ورزش سیما اتفاق افتاده ، به پا شده است. آیا این بار هم پای یک تسویه حساب در میان است؟
خبرآنلاین به خواست این زوج جوان ، در این خبر نام های شان را منتشر نکرده چون این حق را برای شان قائل است که خود مجری جوان درباره اتهام منسوب به خود پاسخ دهد.


256 41

 

نظر شما