شناسهٔ خبر: 27415810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

دولت پاسخگوی مطالبات ملت / فعالیت دولت در اتاق شیشه ای موجب شفافیت خواهد شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مهمترین کار دولت پاسخگویی به مطالبات ملت هست و در راستای این رسالت گام های اساسی برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز (25 مردادماه) در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: شرایط ظالمانه پیش آماده از سوی آمریکا یک جنگ اقتصادی است که باید در برابر آن ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه دولت جلوگیری از آسیب شرایط اقتصادی در زندگی مردم است، تصریح کرد: اجرایی سیاست های حمایتی و ایجاد بستر سلامت اداری برای کارآمدی و کارآیی بیشتر در خدمت رسانی به مردم یکی از الزام ها و برنامه های دولت است.

 

ابتکار، خاطر نشان کرد: مهمترین کار دولت پاسخگویی به مطالبات ملت هست و در راستای این رسالت گام های اساسی برداشته است.

 

این مقام مسئول، افزود: مطالبه گری مردم را به فال نیک می گیریم و در برابر این مطالبات پاسخگو هستیم و در آستانه هفته دولت نیز به مردم گزارش های مختلفی برای پاسخگویی این مطالبات ارائه خواهد شد.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، یادآور شد: القا یاس و ناامیدی برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت هست که این توطئه دشمنان باید توسط ملت و دولت خنثی و با یکدل و همدلی مصائب و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

ابتکار با بیان این مطلب که فعالیت دولت در اتاق شیشه ای موجب بازگشت شفافیت و اعتماد مردم می شود، اظهار داشت: دستاوردهای بزرگی در سال های اخیر اتفاق افتاده و آمار این رشد و توسعه در هفته دولت از سوی مقام های مسئول ها بیان خواهد شد.

 

وی، اذعان داشت: امروز در بازدید از نزدیک شاهد خودکفایی و شکوفایی در زمینه های مختلف بودم و خوشحالم که با تبلیغات منفی  فضای مجازی فاصله بسیاری هست و کارهای بزرگ و مناسب در خور شان مردم منطقه صورت گرفته است.

نظر شما