شناسهٔ خبر: 27415123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماجرای درگیری مورینیو و پوگبا؛ آقای خاص برای پوگبا یک بهانه است !

داوود اریایی

صاحب‌خبر -

با مسدود شدن درب خروج به روی پل پوگبا در این تابستان توسط منچستر یونایتد، دیلی میل رابطه بد بین این هافبک 25 ساله و آقای خاص را دلیل ثانویه یا دوم پوگبا جهت ترک منچستر یونایتد دانست که اولین دلیل او عشق نسبت به بارسلونا و تمایل برای پوشیدن پیراهن آبی اناری است.

طبق گزارش دیلی میل، درحالی که ژوزه مورینیو در تلاش است ا رابطه شکست خورده خود با پوگبا را حتی با دادن بازوبند کاپیتانی بهتر کند اما این هافبک فرانسوی در تمایل خود جهت انتقال به بارسلونا شکی ندارد و او نیازی به افزایش حقوق ندارد و این ماجرا توسط ایجنت او برای افزایش دستمزد نیست که باشگاه منچستر یونایتد نیز این موضوع را تکذیب کرده است.

مورینیو که پس از بازی با لستر سیتی از نظر پوگبا مبنی بر عدم اجازه برای حرف زدن و جریمه شدن عصبی است سعی دارد تا رابطه خود را با ستاره تیم خود بهتر کند اما پوگبا روی تصمیم خود شکی ندارد.

رابطه بد مورینیو و پوگبا

در ماه سپتامبر رابطه سرد بین مورینیو و پوگبا با مصدومیت پوگبا مقابل بازل آغاز شد و دو ماه از میادین دور بود که آقای خاص از این بابت که پوگبا به توصیه کادر پزشکی باشگاه گوش نکرده و به جای آن یک پزشک و مربی شخصی اتخاذ کرده خشمگین شد.

گفته می شود که بابت سرپیچی پوگبا از دستورات مورینیو، آقای خاص جلسه ای 20 دقیقه ای طوفانی در فدترش با پوگبا برگزار کرد و این تنش مابین آن ها ادامه یافت و با تعویض پوگبا مقابل نیوکاسل و تاتنهام با جلسه طوفانی 1 ساعته دیگری همراه بود که در نهایت به نیمکت نشینی او مقابل هادرسفیلد منجر شد.

اوج این رابطه بد به قرار نگرفتن پوگبا در ترکیب مقابل سویا در حذف یک هشتم نهایی مقابل سویا بود که پس از قهرمانی پوگبا به همراه فرانسه در جام جهانی آقای خاص ر اتهام به درست بازی نگرفتن از او گفت:

فکر نمی کنم که ما از او درست بازی نگرفته باشیم و شاید اینگونه باید بگوییم که او باید بهترین خودش را ارائه دهد.

نظر شما