شناسهٔ خبر: 27414855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادگان الگوی بی نظیر صبر و مقاومت هستند

امام جمعه یزد در دیدار با آزاده سرافراز فرمی باف به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: مقاومت و جانفشانی آزادگان قهرمان در دوران اسارت الگویی بی نظیر برای مردم و نسل جوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به دیدار آزاده سرافراز سیدحسین فرمی باف رفت و از صبر و پایمردی این عزیز تجلیل کرد.

امام‌جمعه یزد در این دیدار با گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از صبر و استقامت آزادگان سرافراز در زندان‌های رژیم بعث عراق گفت: مقاومت و جان‌فشانی آزادگان قهرمان در دوران اسارت الگویی بی‌نظیر برای مردم و نسل جوان است.

وی افزود: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گرامی را می‌داریم و به اسرای ارجمندی که با تأسی از خواهر باوفای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضرت زینب کبری (س)، پیام استقامت و وفاداری به ولایت را به جهانیان رساندند، درود می‌فرستیم.

ناصری تصریح کرد: آزادگان در زندان‌های عراق همه ناملایمات و شکنجه‌ها را تحمل کردند و با وجود وعده‌های کاذب دنیایی دست از مرام امام خمینی (ره) و مراد و مرشدشان برنداشتند و از خود الگویی ساختند که امروزه بسیاری از جوانان متعهد در کشور عراق و ایران باایمان بالای خود در برابر دشمنان شیعه با تمام توان می‌ایستند و دشمن را وادار به تعظیم در برابر این اراده پولادین می‌کنند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: قصه اسرای جنگ تحمیلی چیزی نیست که با یک مطلب و یک مقاله و داستان بشود ادا کرد و حکایات آنان را باید اهل هنر و ادب به رشته تحریر و تصویر درآورند و به آیندگان و جوانانی که جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند به‌خوبی نشان دهند.

آیت‌الله ناصری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده و متوفی در حق آنان دعا کرد و افزود: خداوند اجر عظیم خود را نثار این فداکاران و جان‌نثاران کند و در بهشت پاداش ابدی عنایت فرماید.

انتهای پیام/ ا

26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

برچسب‌ها:

نظر شما