شناسهٔ خبر: 27414192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار تبریز مطرح کرد:

نقش ویژه صداوسیما درفرهنگ سازی/ضرورت تعامل مسئولان برای توسعه شهر

تبریز- شهردار تبریز به نقش ویژه صدا و سیما در فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: رسانه ملی تاثیر زیادی در فرهنگ سازی در جامعه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر ظهر امروز پنج شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی اظهار داشت: اطلاع رسانی صیح و عدم وابستگی سیاسی در خبر رسانی خیلی اهمیت دارد و امیدوارم این موضوعات همواره مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مطالبه گری در رسانه ملی امری بدیع است، گفت: البته این امر نباید مغرضانه باشد، باید امید را در بین مردم ایجاد کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه اگر به نظام جمهوری اسلامی ایران علاقه مند هستیم نباید بخاطر وابستگی و معاملات سیاسی نامیدی را در بین مردم ترویج دهیم.

شهین باهر با تاکید بر اینکه سیاه نمایی به ضرر نظام خواهد بود و آب بر آسیاب دشمن ریختن است، گفت: رسانه ها می توانند در راستای ترویج و توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به عبارت دیگر پیشرفت و سازندگی کشور، نقش اساسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها صرفا ابزاری برای خبر رسانی نیستند، گفت: صدا و سیما بدون شک به عنوان دانشگاهی فراگیر، نقش موثری در فرهنگ سازی دارد، تاثیر برنامه های مختلف و به خصوص در مناسبت ها خیلی زیاد است.

شهردار تبریز بر ضرورت تعامل مسئولان برای توسعه شهر تاکید کرد و گفت: نهادهای مختلف می توانند نقش مهمی در توسعه شهر داشته باشند، سیاست شهرداری در امورات شهری تعامل سازنده با نهادها و ارگان های مختلف شهری است.

نظر شما