شناسهٔ خبر: 27414065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

نایب قهرمانی تهران در رقابتهای جودو نوجوانان کشور

با پایان مبارزات انفرادی رقابتهای جودو نوجوانان پسر قهرمانی کشور، تیمهای برتر معرفی شدند و تهران نایب قهرمان شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در پایان پیکارهای انفرادی سی و هشتمین دوره پیکارهای جودو قهرمانی نوجوانان پسر کشور که به مدت 2روز و با حضور 264 جودوکار از 31 استان کشور و در قالب 33 تیم در شهر سنندج استان کردستان برگزار شد، تیم خراسان شمالی بر سکوی نخست ایستاد، تیم تهران نایب قهرمان شد و چهارمحال و بختیاری در جای سوم قرار گرفت .
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران در این ارتباط گفت: متاسفانه در فینال بعد از دادن رای برد به ورزشکار ما و قهرمان شدن تهران، رای را عوض کردند که من اعتراض خود را برای درخشان ریاست فدراسیون ارسال کردم.
محمد بلوطی افزود: مسئول برگزاری مسابقات هم اشتباهات بدی داشت که قرار شد با ریاست و دبیر فدراسیون صحبت کنم. فردا هم یک جلسه در هیات تهران داریم تا کلیه موارد را بررسی کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با درایت درخشان، جلوی بعضی از حواشی گرفته شده و امیدواریم در مورد مسایل پیش آمده در سنندج، عدالت رعایت شود و حق به حقدار برسد.
بلوطی در مورد رقابت های سنندج گفت: در مسابقات این دوره، اکثر ورزشکاران تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات آسیایی و تورنمنت های سال گذشته مقابل ورزشکاران تهران نتیجه را واگذار کردند که نشان از ورود نسل جدیدی از قهرمانان تهرانی به جامعه ورزش جودو کشور دارد.
وی تاکید کرد: با حمایت مسئولین، آینده جودو بسیار درخشان خواهد بود و امید داریم در مسیری که رییس فدراسیون ترسیم کرده، تهران بتواند به عنوان اولین استان در رشد و توسعه جودو کشور درآینده، نقش خود را ایفا کند.
رتبه بندی تیمی این رقابتها :
1. خراسان شمالی / 2طلا، 1نقره، 1برنز
2. تهران / 1طلا، 1نقره، 2برنز
3. چهار محال و بختیاری/1طلا، 2برنز
4. آذربایجان شرقی /1طلا، 1برنز
5. قم /1 طلا و 2عنوان پنجمی
6. کردستان /1طلا و 1عنوان پنجمی
7. خراسان رضوی / 1طلا و 1عنوان هفتمی
8. البرز /2نقره و 1برنز
9. توابع تهران /1نقره و 2برنز
10. هرمزگان و کرمان / هر کدام با 1نقره
11. مرکزی / 2برنز و 2عنوان پنجمی
13. فارس / 2برنز و 1 عنوان پنجمی
14. لرستان / 1برنز و 2عنوان هفتمی
15. خوزستان و کرمانشاه / هر کدام با 1نشان برنز و 1 عنوان هفتمی

نظر شما