شناسهٔ خبر: 27412458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باند سه نفره سرقت منزل در نوشهر متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی مازندران از انهدام باند سرقت منزل و اماکن خصوصی با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان نوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در منطقه سی سنگان شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نوشهر با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سرقت که با استفاده از خودرو‌های امانی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند، شدند.

سرهنگ پهلوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی و کشف مخفیگاه متهمان، این افراد که که در قالب یک باند سه نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: متهمان تاکنون به ۲۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه آنان مقادی قابل توجهی اموال مسروقه شامل چندین دستگاه تلویزیون، جارو برقی، پنکه، و لوازم آشپزخانه کشف شد.

وی گفت: با شناسایی برخی از مالباختگان اموال سرقتی کشف شده به آنان تحویل شد و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

سرهنگ پهلوانی با شاره به این که، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در جامعه با پلیس همکاری کرده و در صورت شناسایی سارقان و مواجهه با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ


دستگیری سه سارق منزل در نوشهر

نظر شما