شناسهٔ خبر: 27412401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت‌الاسلام حسین طیبی فر:

دل مردم با انقلاب است؛ اما از خیانت ها رنج می برند/ برخی مسئولین روحیه قارون گرایی پیدا کرده اند

حوزه/ فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه امروز برخی از قارون‌های داخلی اندیشه‌های مقام معظم رهبری را زیر سؤال بردند گفت: امروز دل مردم با انقلاب است اما از بد مدیریتی و خیانت ها رنج می برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در تجمع طلاب و تشکل های طلبگی در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید و با هدف پیگیری عدالت اقتصادی که پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: در طول حرکت انبیاء دو گروه و تیم همیشه زمینه را برای ضربه زدن به آنان فراهم می کردند و گاهی این دو در یک جا جمع می شدند و کنار ستمگران قرار می گرفتند تا زمینه ضربه به انبیاء را فراهم کنند.

وی به شکل گیری روحیه قانون گرایی در کشور اشاره کرد و گفت: آن زمانی که در خطبه نماز جمعه تهران مانور تجملات و زمینه قانون سازی در کشور مطرح شد، تفکر قارون گرایی در کشور شکل پیدا کرد.

فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) تصریح  کرد: امروز اگر کشور از نظر اقتصادی مشکلاتی دارد به خاطر این است که روحیه قارون گرایی در بعضی مسئولین کشور پیدا شده است.

وی با بیان اینکه امروز برخی از قارون‌های داخلی اندیشه‌های مقام معظم رهبری را زیر سؤال بردند گفت: امروز دل مردم با انقلاب است اما از بد مدیریتی و خیانت ها رنج می برند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر ادامه داد: انسان هایی که در فتنه 88 لیدر بودند بعد از فتنه از کشور خارج شدند یا بسیاری از فتنه گران درجه یک در گوشه و کنار کشور به عنوان مسئول در حال فعالیت هستند.

وی گفت: این ها اگر مسئولیتی هم پیدا کردند برای بر اندازی نظام است و امروز اگر جامعه ما مبتلا شده به جمعی که قارون گرا شده و دارند دل ملت را به درد می آوردند، دلیلش وجود همین افراد در مسئولیت هاست.

فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) ابراز کرد: امیدواریم دولتمردان به وظیفه خود با توجه به رهنمود های رهبری عمل کنند.

وی گفت: این تجمع هم حمایت از سخنان رهبری است و هم اخطار به دولتمردان برای حرکت در ریل انقلاب و هم خواهان برخورد با مفسدان.

نظر شما