شناسهٔ خبر: 27411566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

آیت الله بطحایی در کنگره حزب رفاه ملت ایران:

دشمنان درباره خانه و فرهنگ کهن ما دخالت نکنند

نماینده تهران در خبرگان رهبری خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی گفت: درباره خانه و فرهنگ کهن ما دخالت نکنید مسئولان کمرشان را باید سفت ببندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید هاشم بطحائی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در کنگره حزب رفاه ملت ایران گفت: مهم ترین موضوع در میان انسان ها قرار داد و عهدنامه است که مهم ترین آن بین خدا و انسان است.

وی ادامه داد: به انسان هشدار داده شد که رقیبت شیطان است، اما انسان فریب خورد و عهد شکست.

آیت الله بطحائی تصریح کرد: تمام بدبختی بشر در این پنج قاره عهد شکنی است و مشکل ما عهد شکنی، پیامبر اکرم (ص) آمد تا عهد را اجرا کند، اما سه سال او را تحریم کردند و سه سال مردم در گرسنگی و تشنگی بودند، اما کم نیاورد.

وی گفت: آمدند و گفتند شاید پیامبر(ص) به دنبال مال، مقام است لذا به ایشان گفتند که رئیس قبایل شود، اما ایشام قبول نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان ادامه داد: در کشور ما انقلاب اجرای عهدنامه است، شما تنها ملتی هستید که در طول این سال ها انقلاب کرد و عهدنامه خدا را اجرا کرده است.

آیت الله بطحائی اظهار کرد: صحبت ما با دنیا این است که با تهدید های اقتصادی و نظامی ما را تهدید نکنید از شرک دست بردارید ما با شما مذاکره کنیم. خود را در قدرت های سیاسی و اقتصادی و نظامی آماده کنید. قدرتمند شوید تا به سرتان نزنند دیانت نامه و سیاست نامه ما قرآن است و قرآن کتاب روز است.

نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران گفت: ترامپ نه آدم سیاسی و نه نظامی است، او دوره گرد بوده و الان کار دوره گردی می کند، حال او پیشنهاد مذاکره می دهد. آنها می گویند دست از پیشرفت نظامی و اقتصادی و بهداشتی و... بردارید در صورتی که مذاکره باید درباره این باشد که دست از خشونت بردارند.

آیت الله بطحائی بیان کرد: ترامپ با همه ناموزون بودنش از فرعون بدتر نیست بلکه مسیحی است و خدا را قبول دارد، مذاکره ما ایدئولوژیکی است.

وی افزود: جنگ و سر و صدا هایی که در ایران است بر سر اسلام است، در زمان پهلوی هم محمدرضا شاه این را گفت که دین در نظام من جایی ندارد که امام(ره) او را بیرون کرد.

نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام شاهنشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ سال در ایران ریشه کرده بود، گفت: درباره خانه و فرهنگ کهن ما دخالت نکنید مسئولان کمرشان را باید سفت ببندند، اگر این نظام چیزی شود در آخرت همه جزغاله می شوند. چیزی که بر سر ملت ایران آمد بر سر پیامبر(ص) نیامد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما