شناسهٔ خبر: 27411258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

مسیر ورودی شهر نرجه با نگاه کارشناسی اصلاح می شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: در طرح کوتاه مدت و بلند مدت، مسیر ورودی شهر نرجه اصلاح شده و برای تامین آب شرب، تقویت اینترنت و پوشش تلفن همراه، احداث کتابخانه و توسعه گلخانه نیز اقدام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز پنجشنبه به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، بیرانوند مدیرعامل آبفا، سعید چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مبین فرماندار تاکستان، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مدیران استانی و محلی در سفر به شهر نرجه از توابع تاکستان مشکلات مردم این شهر را مورد بررسی قرار داد.

در این سفر موضوع اصلاح ورودی و دسترسی به شهر از جاده ترانزیت، تامین اب شرب و کشاورزی، توسعه گلخانه، تقویت پوشش انتن دهی تلفن همراه و اینترنت، توسعه آبیاری مدرن، احداث کتابخانه و کانون فرهنگی و هنری، جابجایی تیرهای برق در محدوده شهری، به عنوان مهمترین مشکلات و مطالبات مردمی مطرح شد و برای حل آنها دستور رسیدگی صادرشد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با شرکت در جلسه ای در محل شهرداری نرجه پس از شنیدن گزارش های ارائه شده توسط فرماندار تاکستان، شهردار، رئیس شورای شهر و امام جمعه نرجه برای حل آنها دستور لازم را صادر کرد.

زاهدی بیان کرد: تهیه طرح برای اصلاح مسیر ورودی خوب است اما ایراد فنی دارد که باید در دراز مدت برای ایجاد زیرگذر و یا روگذر اقدام شود و فکری اساسی در اینزمینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: هرچند این کار هزینه سنگینی دارد اما برای کوتاه مدت هم لازم است تا ۱۵ شهریورماه بررسی کارشناسی که مورد توافق همه باشد و موجب کاهش حوادث شود در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

استاندار قزوین در خصوص مشکل طرح جامع شهر نرجه هم گفت: سال ۹۴ این طرح تصویب شود اما زمینهایی که قبلا فروخته شده مشکل دارد که باید در کارگروه زیربنایی استان تصویب شود زیرا اگر به شورای عالی برود کار طولانی می شود لذا می توان در استان موضوع را بررسی کرد.

استاندار گفت: شهرداری با مشاور فنی استدلال بیاورد تا در کمیسیون زیربنایی بررسی شود و به قانون سال ۹۵ استناد کنید و من مسئولیت را می پذیرم تا در مدت دو ماه موضوع تصویب و اجرایی شود.

زاهدی دراین سفر دستور داد ضمن پیگیری برای اصلاح ورودی مسیر شهر نرجه، برای تامین آب شرب، واگذاری زمین برای توسعه گلخانه، احداث کتابخانه نیز اقدام مقتضی صورت گیرد.

نظر شما